چگونه از نفوذ کاربران به اینترنت شخصی خود جلوگیری کنیم؟

t  چگونه از نفوذ کاربران به اینترنت شخصی خود جلوگیری کنیم؟

دانلود نرم افزار هک وای فای یک روش بسیار متداول برای کاربران گوشی های هوشمند است تا بتواند از اینترنت محیط ها و افراد دیگر استفاده کنند. بدون شک این موضوع برای شما نیز به وجود آمده است که حجم اینترنتتان به پایان رسیده اما شما آن را به پایان نرسانده اید. یکی از برترین روش ها برای مقابله با نرم افزارهای هک وای فای، استفاده از نرم افزاری است که کاربران را به طور واضح مشخص کند.

این روزها نرم افزارهای هک وای فای به قدری زیادند که کاربران باید مراقب اینترنت شخصی خود باشند. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که دسترسی کاربران ناآشنا به اینترنت شخصی می تواند مشکلات بسیار زیادی را نیز برای کاربران ایجاد کند و دسترسی های ناخواسته را برای آن ها به همراه آورد. پس علاوه بر نگران بودن در مورد به پایان رسیدن حجم اینترنت، بحث امنیت یک موضوع غیرقابل انکار خواهد بود.
در این مطلب قصد داریم به معرفی یک نرم افزار بپردازیم که در طرف مقابل کاربرانی قرار دارد که علاقه مند به دانلود نرم افزار هک وای فای هستند.دانلود نرم افزار هک وای فای یک روش بسیار متداول برای کاربران گوشی های هوشمند است. 

نرم افزار WHO’S ON MY WIFI – NETWORK SCANNER

نرم افزار معرفی شده برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان در استور رسمی گوگل قرار دارد و میلیون ها بار توسط کاربران دریافت شده است. نسخه کامل این اپلیکیشن نیز با قیمت 0.99 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نرم افزار به خوبی از پس وظایف خود بر می آید و تمام اطلاعات در مورد دستگاه هایی که به اینترنت شما متصل هستند، بازگو می کند. تمامی دستگاه های متصل به شبکه شما تنها در عرض چند ثانیه شناسایی شده و لیستی کامل و بدون نقص در اختیارتان قرار داده می شود. یکی از برترین قابلیت های این نرم افزار را باید پشتیبانی از نمایش اطلاعات دستگاه های متصل شده دانست؛ به طوری  که برای هر کدام مشخصه های  ip، مک آدرس، mask، dns  و … قابل رویت است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
معرفی ویژگی‌های جدید دومین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید O

همان طور که بیان شد این نرم افزار ویژگی های بسیار زیادی دارد که برخی از آن ها به شرح زیر است:
اسکن تمامی دستگاه های متصل شده به وای فای تنها در چند ثانیه
نمایش اطلاعاتی نظیر ip، مک آدرس، mask، dns  و … از دستگاه های متصل شده
تنها یک لمس ساده برای اسکن مجدد شبکه
مرتب سازی دستگاه ها بر اساس نام، آی پی و مک آدرس
کپی یا به اشتراک گذاری اطلاعات تمامی دستگاه های متصل شده
زمان بندی هوشمند برای اسکن شبکه
محیطی بسیار ساده و با کاربردی آسان برای تمامی کاربران سیستم عامل اندروید.

مجله کالاسودا

t  چگونه از نفوذ کاربران به اینترنت شخصی خود جلوگیری کنیم؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *