کاردستی فلاخَن (سنگ انداز)

کاردستی فلاخَن (سنگ انداز)
t کاردستی فلاخَن (سنگ انداز)

کاردستی فلاخَن (سنگ انداز)شبیه سلاحی است که در گذشته ها برای تخریب قلعه ها استفاده می کرده اند. شاید نمونه منجنیق ها  را در فیلم های تاریخی ویا بازی های رایانه ای دیده باشید. حالا می توانید با وسایل ساده زیر این اسباب بازی جالب را برای خود بسازید.

لوازم مورد نیازکاردستی فلاخَن (سنگ انداز) 

در بطری
چوب بستنی
کاموا

شیوه کار

3 عدد چوب بستنی را روی هم قرار داده و ابتدا و انتها آن را با کاموا محکم به هم ببندید. در بطری را در یک طرف یک چوب دیگر بچسبانید. چوب دیگری زیر آن قرار دهید و هر دو چوب را محکم به هم با کاموا ببندید.  سپس سه عدد چوبی که قبلا به هم متصل کرده بودید را بین این دو چوب قرار دهید و آن را تا رأس دو چوب قبلی که با کاموا به هم متصل شده بود بکشید.

کاردستی فلاخَن (سنگ انداز)

کاموا را یک مرتبه از بین چوب ها و یک مرتبه دور همه چوب ها ببندید طوری که همه چوب ها در این قسمت ثابت شوند. فلاخن شما آماده بازی است. کافیست به دو گروه تقسیم شوید و هرکدام یکی از این سنگ پرتاب کن ها را بسازید. سپس چوب پنبه را درون در بطری قرار دهید آن را به پایین بکشید و رها کنید و نبرد را آغاز کنید. البته توصیه می کنیم برای ایمنی بیش تر از چوب پنبه یا فوم های سنگی استفاده کنید که خطر کم تری داشته باشد.

بنا به سلیقه شما شکل و اندازه سنگ پرتاب کن ها می تواند متفاوت باشد. ما تصاویر انواع دیگرسنگ پرتاب کن هایی که دوستان شما ساخته اند را برای ایده گرفتن شما عزیزان قرار دادیم. از بازی با کاردستیتان لذت ببرید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی جاروی اردویی با بطری نوشابه (فیلم)

کاردستی فلاخَن (سنگ انداز)

 

کاردستی فلاخَن (سنگ انداز)

کاردستی فلاخَن (سنگ انداز)

فیلم آموزش ساخت مدل های مختلف منجنیق با چوب بستنی و خیلی ساده

t کاردستی فلاخَن (سنگ انداز)
1.7/5 - (27 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *