کاردستی گنجشکک اشی مشی

گنجشک
t کاردستی گنجشکک اشی مشی

شاید همه شما قصه گنجشکک اشی مشی را شنیده باشید حالا می خواهیم کاردستی آن رابسازیم

لوازم مورد نیاز

کاموا در چند رنگ
نمد نارنجی
چسب گرم
2 عدد مروارید مشکی
مقداری مقوا

شیوه‌ی کاربرای ساخت گنجشکک اشی مشی

مقوار را در دو اندازه متفاوت کوچک و بزرگ مربع و مستطیل برش بزنید. دور مقوای مربع شکل دو ردیف رشته کاموا از دو رنگ متفاوت بپیچید و دور مقوای مستطیل یک ردیف کاموا بپیچید. یک رشته کاموا را ابتدا از زیر همه رشته ها از یک طرف مقوا رد کرده و محکم گره بزنید. سپس قسمت پایین کامواها را برش بزنید تا رشته ها از دور مقوا رها شود.

مواد لازم گنجشکک اشی مشی

دو رنگ کاموا را از قسمتی که با کاموا در وسط متصل شده روی هم قرار دهید و پایین هر کدام را با یک تکه کاموا ببندید. این کار را روی کامواهای مقوای کوچکتر نیز انجام دهید.

مراحل ساخت گنجشکک اشی مشی
گنجشکک اشی مشی

همه رشته های کاموا را که آماده شد روی هم قرار دهید. سپس مقداری کاغذ را در دست گلوله کنید و وسط کامواها قرار دهید و تمام کامواها را روی هم بکشید و مرتب کنید.

گنجشکک اشی مشی

انتهای همه کامواها را با فاصله 2 سانت یک رشته کاموای محکم ببندید. اضافه کامواها را چیده و مرتب کنید. به این ترتیب سر و بدن و دم گنجشکک شما آماده می شود.

گنجشکک اشی مشی

ساخت نوک گنجشکک اشی مشی

برای نوک گنجشکک اشی مشی ، یک لوزی از نمد برش بزنید. سپس یک طرف آن را هلالی برش بزنید و مانند قیف آن را روی هم خم کنید و با چسب قسمتی را که باز است بچسبانید تا یک مخروط کوچک درست شود. سپس نوک را در جای مناسب صورت گنجشکک بچسبانید. برای چشم ها نیز دو مهره مشکی را در دو طرف صورت گنجشکک بدوزید.

کاردستی پرنده.سایت نوجوان ها (6)
کاردستی پرنده.سایت نوجوان ها (7)

مقداری سیم نازک مسی را به شکل پای گنجشکک خم کنید و یک ساق کوتاه مانند تصویر از سیم درست کنید. سپس انتهای ساق پای گنجشکک را با مقداری چسب آغشته کنید و ساق پا را در لابه لای کامواها و زیر بدن فرو کنید.

کاردستی پرنده.سایت نوجوان ها (8)

از کاردستی زیبا و خلاقانه تان گنجشکک اشی مشی لذت ببرید.

کاردستی پرنده.سایت نوجوان ها (9)

اختصاصی نشریه‌ی اینترنتی نوجوان‌ها

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
قلعه مقوایی

t کاردستی گنجشکک اشی مشی
4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *