روزنوشته های کلانتر پفک؛ در لحظه زندگی کن

در لحظه زندگی کن
t روزنوشته های کلانتر پفک؛ در لحظه زندگی کن

به‌به دوستان گلم، سلام! چه خبر از تفریح و تعطیلات؟ به توصیه‌ی کلانتر پفک جانتان گوش کردید و پیشنهاد یک تفریح خوب را به خانواده دادید؟ من که حسابی مشغول خوشگذرانی بودم و برای همین دیروز نتوانستم از تجربیاتم برایتان بنویسم. البته با خودم فکر کردم حتماً شما هم مشغول تفریح هستید و همه‌ی زمانتان را به برنامه‌های هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده اختصاص داده‌اید.

خب این هم یکی از اصول زندگی پفکی من است: «از تک‌تک لحظه‌هایت استفاده کن.» بله، این جمله‌ی به ظاهر ساده با کلی تجربه به دست آمده است. در واقع هیچ‌چیز بهتر از همین در لحظه زندگی کردن نیست. گذشته که تمام شده، آینده هم که هنوز نیامده. بنابراین فقط همین حالا را داریم. پس چه دلیلی دارد که از حالا استفاده نکنیم؟

تماشای دوران میوی بزرگ

خب از این پند دادن‌ها بگذریم. امروز یک دورهمی دوستانه و جمع و جور در خانه ترتیب دادیم و عصر هم رفتیم و به یکی از آثار باستانی شهر سر زدیم. اثر باستانی متعلق به دوران میوی بزرگ، پادشاه دوره‌ی باستانی بود. خب باورش سخت است اما من تا حالا به دیدن این اثر باستانی در شهرمان نرفته بودیم. خلاصه که کلی اطلاعات به دست آوردیم، عکس گرفتیم و خندیدیم. یک فیلم جذاب هم در سینما سه‌بعدی دیدیم که درباره‌ی مومیایی کردن پیشی‌ها در عصر میوی بزرگ بود.

چی؟ برایتان جذاب است؟ می‌خواهید بدانید این اثر باستانی و آن سینمای سه‌بعدی کجاست؟ دوستانم، با اینکه من خیلی دوستتان دارم ولی متأسفم که می‌گویم انسان‌ها اجازه‌ی دیدن این اثر را ندارند. خب قانون دنیای گربه‌ها را که من وضع نکرده‌ام. اما من به شدت پایبند به قوانین هستم و اصول جوامع گربوی را رعایت می‌کنم. بنابراین لطفاً از من نرنجید اگر نمی‌توانم نشانی این اثر باستانی را به شما بدهم.

می‌دانم که تعطیلات هنوز برای خیلی از شماها تمام نشده. پس هم‌چنان از لحظه به لحظه‌ی آن استفاده کنید و لذت ببرید. اگر هم زمان تعطیلاتتان تمام شده با انرژی مثبتی که از یک روز باشکوه و پرتفریح به دست آورده‌اید به استقبلال فردا بروید. فقط یادتان باشد که دوستان کلانتر پفک همه در لحظه زندگی می‌کنند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانلود آهنگ زیبای "مثل همه" از بابک جهانبخش

نتیجه‌ی ماجرای کلانتر پفک و زندگی کردن در لحظه

در لحظه زندگی کن. این هم یکی دیگر از اصول زندگی پفک و طرفداران پفک است. نه به فکر گذشته‌ای باش که تمام شده و نه نگران آینده‌ای باش که هنوز نیامده. بلند شو، از زندگی لذت ببر و تا جایی که می‌توانی شاد باش.

توضیح عکس

این عکس را کپک جان امروز از من گرفت. یکی از لحظاتی است که با تمام وجود داشتم از تعطیلات استفاده می‌کردم. احتمالاً متوجه خنده‌ی توی نگاهم می‌شوید. دلم می‌خواهد شما هم اینطوری خوشحال باشید. زود باشید به من نگاه کنید ببینم چشم‌های کدامتان دارد می‌خندد دوستان اهل دل پفکی!

اختصاصی نشریه ی اینترنتی نوجوان ها – یاسمن رضائیان

t روزنوشته های کلانتر پفک؛ در لحظه زندگی کن
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *