کاردستی نظم دهنده سیم های سرگردان

سیم جمع کن
t کاردستی نظم دهنده سیم های سرگردان

سیم هایتان را منظم کنید

سیم شارژر و موبایل و تبلت و کامپیوتر از جمله سیم‌هایی هستند که در کشوی میز همه‌ی ما وجود دارند. بسیاری از مواقع برای پیداکردن یک سیم دقیقه‌ها معطل می‌شویم و زمانمان را از دست می‌دهیم. با ساخت نظم دهنده دیگر زمان را برای یافتن سیم ها تلف نمی کنیم.

اکنون در این مطلب می‌خواهیم با استفاده از مواد بازیافتی وسیله‌ای برای نظم‌دادن این سیم‌های سرگردان بسازیم و برای همیشه کشوهایی مرتب و منظم داشته باشیم.

وسایل لازم برای ساخت نظم دهنده

استوانه‌ی مقوایی دستمال توالت
چسب
رنگ یا کاغذ کادو

شیوه‌ی کار

برای اینکه شکل ظاهر کار زیباتر باشد می‌توانید استوانه‌ی مقوایی را قبل از شروع کار رنگ‌آمیزی کنید. و یا اطراف آن را با کاغذ رنگی بپوشانید و صبر کنید تا کاملاً خشک شود. توجه داشته باشید که برای هر سیم یک استوانه را در نظر بگیرید.

چند عدد از استوانه‌ها را به شکل دلخواهتان کنار هم قرار دهید. سپس با چسب نواری یا چسب گرم آن‌ها را کنار هم بچسبانید. فرم قرارگرفتن استوانه‌ها در کنار هم می‌تواند شکل‌های مختلفی داشته باشد. بهتر است با در نظر گرفتن فضای کشو یا محفظه‌ای که می‌خواهید آن را تقسیم‌بندی کنید استوانه‌ها را کنار هم قرار دهید. 

کاردستی نظم دهنده

به همان ترتیبی که در بالا ذکر شد می‌توانید از این نظم‌دهنده برای ساختن گاراژ ماشین‌هایتان و یا ساختن جامدادی استفاده کنید. حتی می‌توانید با کنار هم قرار دادن و چسباندن استوانه‌ها شکل نامنظمی درست کنید و آن را به دیوار اتاقتان آویزان کنید و انواع اشیای درخشان را برای دکور در آن بچینید و از تماشای خلاقیت خود لذت ببرید.

کاردستی نظم دهنده

جامدادی رومیزی با لوله دستمال توالت

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
شکلات خوری
گاراژ

پارکینگ ماشین های اسباب بازی برای مرتب کردن ماشین بازی های کودکان

تزئین با مواد دور ریختنی

تزئین زیبای دیوار خانه

 رقیه مستقیم

t کاردستی نظم دهنده سیم های سرگردان
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *