ویلچر نوین

t ویلچر نوین

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

 designboom

ناتوانی جسمی از آن دسته مشکلاتی است که افراد را از زندگی معمولی دور می کند و باعث بسیاری از مشکلات می شود. زمانی که ما در آن زندگی می کنیم مشکلات زیادی از این قبیل وجود دارد اما روزانه افراد زیادی هستند که تمام زمان خود را صرف تحقیقات برای بهبودی این موارد و کمک به مردم کرده اند. در کشورهای پیشرفته که امکانات کافی برای تحقیقات و همچنین درست کردن وسایل کمک به این افراد را دارند بسیار موقعیت بهتری نسبت به جهان سوم است.

315-1010002829-elegs

در این مطلب در مورد نمونه جدیدی از ویلچر که در سال گذشته میلادی امتحان نهایی شد صحبت می کنیم. همان گونه که ممکن است بدانید افرادی که از کمر به پایین دچار فلج شده اند دیگر نمی توانند به صورت معمولی روی دو پای خود راه بروند و همیشه مجبور  به نشستن بر روی صندلی چرخ دار هستند و باید معمولا به صورت نشسته نیز حرکت کنند که این کار را برای افراد بسیار سخت می کند.

designboom

به تازگی یک دستگاه جدید اختراع شده است که افراد فلج می توانند به جای نشستن بر روی ویلچر با استفاده از آن ایستاده به زندگی خود ادامه دهند. به عبارتی این دستگاه مانند یک اسکلت عمل کرده و برای راه رفتن به آن ها کمک زیادی می کند. این دستگاه به صورت یک کمربند فلزی دور کمر را گرفته و همچنین در قسمت پایین آن پاهایی و حتی کفی پا طراحی شده است که وقتی پای فرد در آن قرار می گیرد دیگر نگران حرکت کردن نیستند و این دستگاه کاملا برای افراد مناسب است اما نباید نادیده گرفت که حتی با این دستگاه راه رفتن برای این گونه افراد کمی مشکل است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
برجی که هوا را تصفیه می کند

ekso-pic

t ویلچر نوین
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *