هتل Kakslauttanen با مناظر رمانتیک و خیره کننده در فنلاند

t هتل Kakslauttanen با مناظر رمانتیک و خیره کننده در فنلاند

هتل Kakslauttanen به شکل کلبه های زمستانی اسکیمو ها در قطب شمال و در شمال شرق کشور فنلاند ساخته شده است. سقف های شیشه ای این کلبه ها صورتی است و شما می توانید به راحتی به رصد ستارگان بپردازید و از دیدن شفق های زیبای قطبی لذت ببرید. شیشه های کلبه ها طوری طراحی شده است که اگر دمای بیرون از اتاق -30 درجه باشد، دمای داخل کلبه اسکیموها در دمای طبیعی اتاق ثابت می ماند و سرد نمی شود و در عین حال از فضای گرم داخل اتاق ها لذت ببرید.

hotel.nojavanha (1)

hotel.nojavanha (2)

hotel.nojavanha (3)

hotel.nojavanha (4)

hotel.nojavanha (5)

در این مجموعه که بزرگترین سونای بخار جهان را در خود جای داده است، 4 رستوران تعبیه شده است که غذاهای مخصوص قطبی به مانند گوشت گوزن و ماهی آزاد در آن سرو می شود. در این مجموعه 31 کلبه وجود دارند که همه در نزدیکی رستوران و ساختمان اصلی پذیرش هتل قرار گرفته اند. هر کلبه مجهز به دوش، توالت، آشپزخانه، سونا و شومینه می باشد.

hotel.nojavanha (6)

hotel.nojavanha (7)

hotel.nojavanha (8)

از امکانات این هتل می توان به سورتمه سواری و ماهی گیری در دریاچه یخی آن اشاره کرد. همچنین می توانید از گوزن های درشت هیکل و قوی قطب شمال که به مانند اتومبیل برفی عمل می کنند استفاده کنید. در مجاورت بزرگترین سونای جهان دریچه های کوچکی تعبیه شده است که به شما امکان شنا کردن در آب های سرد منطقه را با نظارت پزشکان هتل  می دهد.

hotel.nojavanha (9)

هر ساله در ماه دسامبر بهترین مجسمه سازان یخ در جهان به Kakslauttanen می آیند و در مسابقات بین المللی مجسمه های یخی شرکت می کنند.

hotel.nojavanha (10)

hotel.nojavanha (11)

hotel.nojavanha (12)

hotel.nojavanha (13)

hotel.nojavanha (14)

نون و آب

t هتل Kakslauttanen با مناظر رمانتیک و خیره کننده در فنلاند
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کارت عروسی جالب یک خبرنگار

‫4 نظر ارسال شده در “هتل Kakslauttanen با مناظر رمانتیک و خیره کننده در فنلاند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *