آموزش گام به گام ساخت آدم برفی

آموزش گام به گام ساخت آدم برفی
t آموزش گام به گام ساخت آدم برفی

روزهایی که برف می بارد همه نوجوان ها به این فکر می کنند که چگونه آدم برفی بسازند.البته در نگاه اول شاید ساخت آدم برفی ساده به نظر بیاید اما نکاتی هست که باید رعایت کنید تا یک آدم برفی زیبا بسازید.قبل از هرکاری حتما لباس گرم بپوشید و البته حتما دستکش‌های گرم و ضدآب بپوشید، در غیر این صورت دست‌هایتان یخ می زند و درد می گیرد.

پیدا کردن برف مرطوب و یک نقطه صاف برای ساخت آدم برفی

هربرفی برای ساخت آدم برفی مناسب نیست. برف نباید یخ زده باشد ویا برف همراه با آب و باران قابل استفاده نیست. برفی پودری پیدا کنید که به راحتی روی هم محکم شود وبتوانید آن را گلوله کنید. مقداری  برف را بین هر دو دست خود جمع کنید. آن را به هم فشار دهید و اگر به شکل یک توپ در آمد، می توانید یک آدم برفی بسازید.بعد از ان جایی صاف پیدا کنید که آدم برفی خود را روی آن بسازید. اگر آدم برفی را در سایه دیوار ویا درختی بسازید می توانید تا چند روز آن  را نگهدارید وگرنه با اولین تابش آفتاب، آب خواهد شد.

گلوله برفی برای قسمت تنه آدم برفی بسازید.

یک مشت برف را با دو دست جمع کنید. آن را به شکل گرد در کنار هم قرار دهید. مدام برف را به توپی که در دست دارید اضافه کنید تا قطر آن حدود  30 سانتی متر شود.

چطور آدم برفی بسازیم

برای ساخت ساخت آدم برفی توپ برفی  را روی زمین بغلتانید.

گلوله برفی را روی زمین قرار دهید و شروع به چرخاندن آن به جلو کنید. در حین غلت زدن، با تغییر جهت چرخاندن توپ کاری کنید که گلوله گردی ایجاد شود . آنقدر گلوله برفی را روی زمین بچرخانید تا به اندازه ای شود که دلخواه شماست. چرخاندن گلوله را از نقطه ای دورتر از محل قرار گرفتن آدم برفی شروع کنید تا وقتی که گلوله شکل گرفت به محل مورد نظر رسیده باشید. در مسیر روی گلوله برفی فشار بیاورید تا از هم باز نشود.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چالش: آیا می توانید 3 تفاوت در 8 ثانیه بین دو تصویر پیدا کنید؟

قسمت میانی را با برف بسازید .

مقداری برف را در هر دو دست جمع کنید و آن را به شکل یک توپ در بیاورید. حالا برف بیشتری به آن اضافه کنید تا زمانی که توپ برفی به اندازه کافی  بزرگ شود. آن را روی زمین بگذارید و مانند دفعه قبل  بچرخانید. این گلوله برفی را هم بردارید و روی قسمت پایینی بگذارید. برف برخلاف ظاهرش وقتی گلوله می شود بسیار سنگین است بنابراین برای بلند کردنش از دوستانتان کمک بگیرید.
آدم برفی بزرگ

یک گلوله برفی کوچکتر برای سر درست کنید.

آخرین گلوله برف را برای سر بسازید . گلوله  را با دستان خود جمع کنید تا به اندازه کافی گرد شود. این گلوله نیازی به غلتاندن روی زمین ندارد. حالا گلوله ساخت شده را بردارید ودقیقا بالای بخش بدن قرار دهید.
ظاهر آدم برفی را شکل دهید.
هنگامی که سه بخش در جای خود قرار گرفتند، برف بیشتری جمع کنید و بدن آدم برفی را با دست شکل بدهید . این به آدم برفی از بالا به پایین ظاهری یکنواخت می دهد، نه اینکه شبیه سه گلوله برفی باشد که روی هم انباشته شده اند.
لباس آدم برفی

یک هویج به جای بینی

همه  آدم برفی ها به جای بینی یک هویج دارند اما اگر شما وسیله بامزه دیگری در دست دارید می توانید از آن هم برای ساخت بینی استفاده کنید. مثلا یک تکه چوب ، یک تکه شیلنگ آب و یا هر چیز دیگری .

چشم ها و دهان آدم برفی

هر جسم گردی مانند دکمه های بزرگ ، تکه های ذغال و توپ پینگ پونگ، نگین های رنگی …. برای چشم ها مناسب است. چشم ها را بالای هویج قرار دهید و به طور مساوی از سمت راست و چپ فاصله دهید. آنها را به داخل سر فشار دهید و به صورت دایره ای بچرخانید تا در برف فرو روند.

ساخت آدم برفی

لباس آدم برفی

اگر می خواهید بر تن آدم برفی لباس بپوشانید. از چوب دو بازو هم برایش درست کنید و بعد کتی کهنه روی بازوها قرار دهید . می توانید از کلاه و شال گردن هم برای تکمیل آدم برفی خود استفاده کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
خلاقیت های شرکت های هواپیمایی برای رضایت مشتریان 
بقیه کار به خلاقیت خودتان بستگی دارد. البته می توانید به جای شکل آدم هر شکل دیگری هم از برف بسازید. پس تا برف ها آب نشده اند دست بکار شوید و ازتفریح زمستانی ساخت آدم برفی لذت ببرید.

چطور برف مصنوعی بسازیم؟

t آموزش گام به گام ساخت آدم برفی
1/5 - (1 امتیاز)

‫3 نظر ارسال شده در “آموزش گام به گام ساخت آدم برفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *