انواع بستن روسری

بستن روسری
t انواع بستن روسری

روسری علاوه بر پوشش موها می توانند بخشی از زیبایی لباس نیز باشد. از این جهت انواع بستن روسری را در این مطلب آموزش داده ایم .

انواع بستن روسری (3)

برای بستن این مدل دستمال گردن بهتر است از روسری ابریشمی چهار گوش و بلند استفاده کنید. شیوه بستن آن به این صورت است که ابتدا دو طرف روسری را طوری که به شکل یک سه گوش درآید. سپس آن را روی سر بیندازید. دو گوشه روسری که از طرفین آویزان است را از روی روسری و قسمت پشت سر رد کنید و پس از آن یک گره ساده به دو گوشه بزنید. حتی می توانید اضافه گوشه ها را به شکل پاپیون روی روسری گره کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

انواع بستن روسری (1)

برای بستن این نوع روسری روی موها بهتر است از یک روسری نرم ابریشمی  مربعی استفاده کنید. ابتدا روسری را روی هم به شکل یه تا بزنید که به شکل یک مثلث دیده شود. سپس دو گوشه روسری را در دست بگیرید و آن را روی موها قرار دهید. دو گوشه آویزان را بر خلاف مدل قبلی از زیر روسری رد کرده و آن را یک گره ساده بزنید یا دو گوشه را به شکل ضرب در از زیر هم رد کنید و روی شانه هایتان قرار دهید و از زیبایی آن لذت ببرید. 

 

انواع بستن روسری (2)

برای بستن این مدل روسری مجددا از یک پارچه چهارگوش ابریشمی و لطیف استفاده کنید و آن را به شیوه قبلی به شکل مثلث روی هم تا بزنید. در این مدل روسری باید موهایتان را زیر روسری با کش مو ببندید تا روسری فرم خودش را بهتر بگیرد. مثلث را روی سر قرار دهید و دو گوشه آویزان را از زیر روسری رد کرده و روی کش مو به هم گره بزنید. اضافه روسری را به داخل فرو کنید تا به شکل کلاه روی موهایتان را پوشش دهد و از زیبایی آن لذت ببرید.

هنر بستن شال 

t انواع بستن روسری
5/5 - (1 امتیاز)
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
عکس هایی از المپیک زمستانی سوچی روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *