بازی جذاب سگ و گربه Cat vs Dog

بازی جذاب سگ و گربه
t بازی جذاب سگ و گربه Cat vs Dog

Cat vs Dog بازی جذاب سگ و گربه  نام یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب با سبکی دو بعدی و نسبتا ساده است . در این بازی شما به نبرد گربه با سگ و یا برعکس می پردازید.  همچنین در این بازی بسیار سرگرم کننده در قسمت یک نفره، کنترل سگ را به عهده دارید.  به این ترتیب اجازه می دهید تاسگ استخوان هایی که در دست دارد را به سمت گربه پرتاب کند و وی را نابود سازد.

در مقابل نیز گربه تلاش می کند تا زود تر از شما به این هدف برسد. هم چنین 4 آیتم مختلف مانند استخوان بزرگ یا استخوان ماهی در اختیار دارید که با استفاده از آن ها قادرید تا حریف مقابل را زود تر از پای در آورید. از جمله ویژگی های بازی Cat vs Dog می توان به دو نفره بودن آن نیز اشاره کرد.

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

بازی جذاب سگ و گربه 
نحوه انجام بازی جذاب سگ و گربه

برای انجام بازی جذاب سگ و گربه  تنها نیاز به استفاده از ماوس خود خواهید داشت. ابتدا باید کلیک کنید و برای چند لحظه کلید ماوس را پایین نگه دارید تا میزان قدرت پرتاپ را مشخص کنید.سپس کلید ماوس را رها کنید تا استخوان را بطرف حریف خود پرتاب کنید.

کلیه میانبرهای مربوط به این بازی بر روی صفحه دسکتاپ و منوی استارت شما قرار خواهد گرفت .برای لغو نصب این بازی ، می بایست به Control Panel قسمت  Programs and Features  مراجعه کنید .

برای دانلود کلیک کنید

t بازی جذاب سگ و گربه Cat vs Dog
3.4/5 - (7 امتیاز)

آنچه دیگرانجست و جو کرده اند:

  • دانلود باری cat vs dog
  • دانلود بازی گربه سگ
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بازی مدیریت هتل

‫7 نظر ارسال شده در “بازی جذاب سگ و گربه Cat vs Dog

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *