با پیشنهاد بهترین نام، از موزه ملی علوم و فناوری جایزه بگیرید

t با پیشنهاد بهترین نام، از موزه ملی علوم و فناوری جایزه بگیرید

جشنواره علم و فناوری (1)دبیر علمی سومین جشنواره سراسری «علم برای همه» اعلام کرد: موزه ملی علوم و فناوری برای پیشنهاد بهترین نام برای خانواده برگزیده بخش ویژه این جشنواره، جایزه‌ای نفیس اهدا می کند.

صونا آقابابایی گفت: سومین جشنواره «علم برای همه» هم چون سال‌های گذشته در دو بخش عمومی و ویژه در آبان‌ماه ۹۶ هم زمان با هفته علم برگزار می‌شود. با توجه به شعار جهانی ایکوم در خصوص فرهنگ‌سازی و حل یکی از معضلات فرهنگی، اجتماعی، محیط‌زیستی و … جامعه توسط موزه‌ها، بخش ویژه سومین جشنواره موزه ملی علوم و فناوری به «زلزله و خانواده» اختصاص داده شده است.

وی افزود: هدف موزه ملی علوم و فناوری از این موضوع، مشارکت دادن خانواده‌ها در حل معضلات و مشکلات احتمالی است و از این رو این موزه تصمیم گرفته است تا تندیسی را با عنوانی شایسته برای خانواده برتر در سومین جشنواره، طراحی کند. به همین منظور طی مسابقه‌ای، به بهترین عنوان پیشنهادی برای انتخاب نام خانواده برتر، جایزه نفیسی تعلق خواهد گرفت که در اختتامیه جشنواره به برندگان اهدا می‌شود.

آقابابایی خاطرنشان کرد: خانواده مورد نظر بایستی ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

دارای روحیه مشارکت جویی در فعالیت‌های علمی

فراهم آوردنده شرایط برای بروز نوآوری اعضای خانواده

استقبال از ایده‌های نو

علاقمند به گسترش علم و فناوری

پیدا کردن راه حل‌های علمی و عملی برای حل مشکلات

دبیر علمی سومین جشنواره «علم برای همه» در پایان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا تاریخ ۱/۶/۹۶  با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس اینترنتی festival.inmost.ir فرم مورد نظر برای شرکت در این مسابقه را پر کنند.

www.irstm.ir

t با پیشنهاد بهترین نام، از موزه ملی علوم و فناوری جایزه بگیرید
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
۵سوالی که افراد موفق هر روز از خود می‌پرسند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *