تخفیف برای خرید کتاب‌های برگزیده کودک و نوجوان

t تخفیف برای خرید کتاب‌های برگزیده کودک و نوجوان

%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8موسسه  انتشاراتی کتاب چرخ فلک که در حوزه انتشار کتاب‌های طنز  فعال بوده، با جمع‌آوری کتاب‌های  برگزیده کودکان و نوجوانان که  توانسته‌اند در جشنواره‌های مختلف  مثل جشنواره رشد یا لاک‌پشت پرنده حائز رتبه  شوند، فروش ویژه عیدانه‌ای ترتیب داده است.

فروش ویژه عیدانه کتاب‌های برگزیده از ناشران منتخب که به گفته زهرا براقانی – مدیر این موسسه انتشاراتی – قریب به  ۵۰۰ عنوان از برترین‌های  ادبیات کودکان و نوجوانان را شامل می‌شود تا ۱۹ اسفند تداوم خواهد داشت.

این ناشر که همسر فرهاد حسن‌زاده (نامزد جایزه جهانی هانس کریستین اندرسن ۲۰۱۸ ) است پیش‌تر درباره این موسسه گفته بود: مؤسسه انتشارات کتاب چرخ‌فلک با پشتوانه‌ بیش از ۲۵ سال کار مستمر در حوزه‌ فرهنگ و هنر تنها یک دغدغه‌ اصلی دارد و آن «ترویج فرهنگ کتابخوانی» در سرتاسر ایران اسلامی است؛ چرا که باور دارد ناهنجاری‌های موجود در هر جامعه‌ محصول ناآگاهی مردم آن سرزمین است و یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های رشد و پیشرفت کشورها، میزان سواد، مطالعه و آگاهی مردم آن سرزمین است.

علاقه‌مندان به استفاده از ۱۰ تا  ۴۰ درصد تخفیف برای خرید این کتاب‌ها می‌توانند از ساعت  ۹ صبح تا ۶ عصر به محل خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، کوچه بهار، پلاک ۳، طبقه زیر همکف مراجعه کنند.

ایسنا

t تخفیف برای خرید کتاب‌های برگزیده کودک و نوجوان
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
3 فیلم ایرانی که در بین مردم بحرین محبوبیت دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *