گیفت کارت اپل آمریکا با کانادا چه فرقی دارد؟

خرید گیفت کارت اپل آمریکا یا کانادا
t گیفت کارت اپل آمریکا با کانادا چه فرقی دارد؟

گیفت کارت اپل آمریکا با کانادا چه فرقی دارد؟

طرفداران اپل که به دنبال خرید گیفت کارت اپل ایتونز هستند، گاهی درباره تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا با گیفت کارت اپل کانادا سوالاتی دارند. خرید گیفت کارت اپل آمریکا با خرید گیفت کارت اپل کانادا از نظر قیمت هم تفاوت‌هایی دارد. افزایش قیمت دلار آمریکا در ایران و کاهش ارزش ریال، تفاوت قیمتی را بیش‌تر می‌کند.

مزایای استفاده از گیفت کارت اپل چیست؟

گیفت کارت اپل برای شارژ اپل آیدی استفاده می‌شود . بنابراین کاربردهای گوناگونی مثل خرید اپ‌های غیر رایگان آیفون، ساخت اکانت پریمیوم (Apple Premium) و استفاده از خدمات ویژه گیفت کارت اپل پریمیوم و هم‌چنین دسترسی به کلکسیون فیلم و سریال و گوش کردن موسیقی‌ها از آیتونز به صورت انفرادی یا خانوادگی را برای مشترکان سرویس‌های اپل به ارمغان می‌آورد.

اپل تا پایان سال 2022 میلادی، بیش از 70 میلیارد دلار از ارائه خدمات به مشترکانش در سراسر جهان، درآمد کسب کرد. یعنی سرویس‌های اپل از موسیقی تا میلیون‌ها اپ بارگذاری شده در اپل استور، سالانه به اندازه درآمد چند کشور برای کوپرتیونی‌ها، عایدی دارد. بیش از 900 میلیون در جهان، مشترک سرویس‌های پولی اپل هستند، یعنی بیش از 10 درصد جمعیت کره زمین!

اگر شما هم قصد دارید به جمع صدها میلیون مشترک پولی خدمات اپل بپیوندید و از کلکسیون خدمات مهیج و فوق‌العاده غول فناوری جهان استفاده کنید؛ خرید گیفت کارت اپل ارزان را به شما توصیه می‌کنیم؛ تا اپل آی دی خود را شارژ و از کلکسیون خدمات استور اپل استفاده کنید.

مهم نیست که گوشی آیفون دارید یا سیستم مک یا آیپد. برای استفاده از سرویس‌های جذاب اپل، نیاز دارید که اکانت خود را شارژ کرده و گیفت کارت اپل داشته باشید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
راه اندازی ترجمه همزمان مکالمات تلفنی در اسکایپ

خرید گیفت کارت اپل ایتونز

گیفت کارت اپل آمریکا با گیفت کارت اپل کانادا چه تفاوتی دارد؟

شما می‌توانید اپل آیدی خود را با استفاده از گیفت کارت اپل آمریکا شارژ کرده و به دریافت برنامه‌های مورد نظر در طول سال اقدام کنید. گیفت کارت کانادا مثل دلار کانادا است. آیتونز کانادا یا برنامه iTunes همه دارای یک نسخه واحد بوده و صرفا از نظر محتواهای خاص و یا قیمت خرید محصولات و سرویس‌های اپل، تفاوت دارند.

برخی از ویژگی‌های آیتونز فقط در اپل استور آمریکا در دسترس است. اگر اپل آیدی شما از آمریکا باشد و ریجن آمریکا در اپل آی دی شما فعال باشد، نمی توانید از گیفت کارت کانادا استفاده کرده و باید نسبت به تغییر Region اپل آیدی اقدام کنید.

با گیفت کارت آیتونز آمریکا می‌توانید از بهترین استور، یعنی استور آمریکا نسبت به خرید بازی و سریال و فیلم و پادکست و موسیقی اقدام کنید. این گیفت کارت مربوط به اپل آیدی ریجن آمریکا است. با خرید گیفت کارت آیتونز کانادا هم می‌توان به کلکسیونی از برنامه‌های آیتونز کانادا دسترسی داشت.

همان‌طور که گفتیم، بسیاری از ویژگی‌های آیتونز  فقط در اپل استور آمریکا قابلیت دسترسی داشته و صدها برنامه و نمایش تلویزیونی جدید از شبکه مهم و کانال های کابلی با کیفیت FULL HD در دسترس کاربران گیفت کارت اپل آمریکا قرار دارد.

گیفت کارت اپل آمریکا

اگر اپل آیدی آمریکا را دارید، در ایران هستید و  فعلا هم قصد مهاجرت به کانادا ندارید، حتما از گیفت کارت اپل آمریکا برای شارژ اپل آیدی اقدام کنید. شما برای شارژ اپل آیدی کانادا خود بایستی حتما گیفت کارت اپل کانادا را روی اعتبار مورد نظر خریداری نمایید. البته با خرید گیفت کارت اپل کانادا، به خدمات ویژه اپل مثل iCloud دسترسی خواهید داشت.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
 14 اپلیکیشن برتر برای طراحی

در واقع گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا از نظر دسترسی به حافظه ابری اپل یا همان هارد مجازی، که از 50 گیگ تا چند ترابایت امکان ذخیره سازی فایل و سیستم امنیتی قوی را در اختیار کاربران قرار می دهد، تفاوتی با هم ندارند.

به دلیل تفاوت قیمت دلار آمریکا با دلار کانادا، خرید گیفت کارت اپل کانادا کمی ارزان‌تر از آمریکا است. دقت کنید که نوع ریجن اپل آیدی شما و VPN که برای دسترسی به اکانت خود استفاده می‌کنید، نهایتا مشخص می‌کند که نسبت به خرید گیفت کارت اپل آمریکا باید اقدام کنید یا گیفت کارت اپل کانادا!

خرید گیفت کارت اپل ایتونز

تفاوت قیمتی گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا

گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا در سقف‌های اعتباری متنوع عرضه می‌شود ؛تا کاربران اپل در ایران، بر اساس نیاز خود، گیفت کارت با سقف اعتباری مطلوب را سفارش دهند. تنوع سقف اعتباری گیفت کارت اپل آمریکا نسبت به سقف‌های اعتباری گیفت کارت اپل کانادا، بیش‌تر است.

در موجو گیفت شما می‌توانید 27 نوع گیفت کارت اپل آمریکا در سقف‌های: 2 دلار تا 10 دلار، 15 دلار تا 100 دلار و 100 دلار تا 500 دلار را سفارش دهید.

قیمت خرید گیفت کارت اپل آمریکا در سقف 500 دلاری، کمتر از خرید 5 گیفت کارت اپل 100 دلاری آمریکا است. به این موضوع دقت کنید.

اما گیفت کارت‌های اپل کانادا در موجو گیفت، تنوع اعتباری محدودی دارد و 12 نوع است. 5 دلار، 10 دلار، 15 دلار، 20 دلار، تا 100 دلار.

معمولا خرید گیفت کارت اپل آمریکا در سقف اعتباری 100 دلاری به نسبت گیفت کارت اپل کانادا در همین سقف، چند هزار تومان گران‌تر است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
هدست مقوایی واقعیت مجازی

کلام آخر

در این مقاله، موجو گیفت به عنوان یکی از مراکز معتبر فروش گیفت کارت ‌های محبوب کاربران و گیمرهای ایرانی، شما را با تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا آشنا کرد. با موجو گیفت، بهترین قیمت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا را سفارش داده و از پشتیبانی 24 ساعته استفاده کنید. علاوه‌براین موجو گیفت مرجعی عالی برای آموزش انواع گیفت کارت و نحوه استفاده از آنها است.

 

t گیفت کارت اپل آمریکا با کانادا چه فرقی دارد؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *