خلاقیتی برای بهتر فهمیدن ریاضی

t خلاقیتی برای بهتر فهمیدن ریاضی
t خلاقیتی برای بهتر فهمیدن ریاضی

ایده ای خلاقانه برای کلاس ریاضی احتمالا همان چیزی است که همه معلم های درس ریاضی در مدرسه به آن نیاز دارند. ریاضی یکی از درس های خشک است و نشستن در کلاس ریاضی کار بسیار سخت و ملال آوری برای بسیاری از دانش آموزان است و همین سنگینی مطالب ریاضی باعث کندی در فراگیری و حتی دل زدگی دانش آموزان از این درس مهم می شود.

اما یک معلم با اجرای ایده ای خلاقانه این مشکل را حل کرده است. کلاسی که او راه اندازی کرده دانش آموزان را بیشتر به حضور در کلاس درس مشتاق کرده است. این معلم در زیر هر میز دانش آموز دوچرخه ورزشی قرار داده است تا دانش آموزان در حین توجه به درس به ورزش نیز مشغول باشند.

این حرکت مداوم باعث نشاط، شادی و سلامتی دانش آموزان شده است و دیگر هیچ کدامشان اگر هم بخواهند نمی توانند در حین آموزش ریاضی چرت بزنند و به این ترتیب راندمان آموزش در کلاس افزایش پیدا کرده است.

دوچرخه ثابت، ایده ای خلاقانه برای کلاس ریاضی

ایده ای خلاقانه برای کلاس ریاضی در مدرسه خودتان

حالا با خواندن این مطلب احتمالا شما هم دلتان خواسته سر این کلاس بنشینید یا یکی از این دوچرخه های جذاب زیر نیمکت کلاس تان داشته باشید. البته برای حل مشکل یکنواخت بودن کلاس های ریاضی همیشه هم قرار نیست معلم ها دست به کار شوند. خود شما نوجوان ها هم می توانید فکر کنید و ببینید چطور می توانید با اجرای ایده ای خلاقانه برای کلاس ریاضی روحیه خودتان را عوض کنید و راندمان بهتری داشته باشید.

البته همیشه هم قرار نیست سراغ ایده های عجیب و متفاوت بروید و یا نیاز نیست حتما وسیله ای اختراع کنید. شاید یک پیاده روی کوتاه چند دقیقه ای در محیط کلاس پس از هر نیم ساعت درس، ایده خوبی برای جذاب کردن کلاس ریاضی باشد. به نظرتان جذاب نیست؟

دوچرخه ثابت، ایده ای خلاقانه برای کلاس ریاضی

kids-cycling-school-desks-focus-concentration-1

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تنبل‌ترین کشورهای جهان!

t خلاقیتی برای بهتر فهمیدن ریاضی
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *