دستگاه پخش قابل حمل

t دستگاه پخش قابل حمل

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان هاphilips_dcp_سخت افزار

همه شما اهل تماشای cd و یا dvd هستید و دوست دارید بتوانید این برنامه ها را در همه جا در دسترس خود داشته باشد اما متاسفانه در بیشتر مواقع خواسته ای شما بر آورده نمی شود .در گذشته که خبری از کامپیوتر و این گونه مسایل نبود همه افراد از دستگاه های ساده برای تماشای فیل استفاده می کردند.

تا این که این تکنولوژی روز به روز افزایش یافت و دستگا های جدیدی به وجود آمدند که قادر به بخش کردن سی دی بودند و و قتی cd  تبدیل به dvd  شد باز این مشگل وجود داشت که این لوازم جدید با چه چیز کار کنند . در زمانی که کامپیوتر ها وجود داشتند تمامی این مشکلات قابل حل بود و همه به راحتی می توانستند از این دستگاه استفاده کنند اما نه در هر مکانی که دوست داشتند بلکه فقط در منزل امکان پذیر بود.

-سخت افزار-portable-dvd playerتا اینکه لب تاب به وجود آمد و کار را راحتتر کرد چون می توانستیم آن را به هر مکانی که دوست داشتیم ببریم اما عیب آن در این بود که مدت زمانی که می توانست شارژ بماند کم بود و از طرفی هزینه زیادی نیز بابت آن باید پرداخت می شد اما دستگاهی جدید به نام portable DVD player  به وجود آمد که تمامی خواسته های ما را برآورده می کرد از طرفی نسبت به دستگاهای قبلی مزایای قابل توجه ایی را نیز دارا بود که عبارتند از :

 SONY DSC-سخت افزار

1-    هزینه کمتر به علت تک مصرفی بودند به عبارتی فقط برای یک منظور استفاده می شود

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
سایت من (بلاک بندی)

2-    سرعت مناسب

3-    امکان نگهداری شارژ باطری به مدت سه روز

4-    قابل حمل بودن

5-    حجم و وزن کم

 

t دستگاه پخش قابل حمل
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *