صندلی های خورشیدی

t صندلی های خورشیدی

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

صندلی خورشیدی

 

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که از منزل به قصد مطالعه در پارک و هوای خوب بیرون بروید اما هوا تاریک شود؟ در این حالت به طور حتم شما دیگر قادر به مطالعه نیستید و اگر جایی هم پیدا کنید ممکن است جای مناسبی برای مطالعه و یا نشستن نباشد اما در سال 2014 نوعی صندلی توسط دو معمار جوان عرضه شد که بسیار جالب بود. این صندلی که با انرژی خورشیدی پشتیبانی می شد برای اکثر جوانان و مردم جالب بود.

همان طور که در شکل می توانید ببینید آن ها این صندلی را به شکل مسقف ابداع کردند و جالبی این صندلی در این است که در هوای گرم محیطی خنک و در هوای سرد گرم است و برای تمام فصول مناسب می باشد. ساختار آن بدین صورت است که بر روی سقف آن از پنل های خورشیدی استفاده شده است که می توانند انرژی خورشید را به برق تبدیل کرده و این صندلی از آن برای تولید گرما و سرما استفاده می کند. همچنین فن های خنک کننده و گرم کننده در دیواره و سقف این صندلی قرار داده شده اند تا محیط مناسبی را برای شخص آماده کنند و از طریق کابل های انتقالی به این دستگاه ها از پنل خورشیدی برق مورد نیاز آن ها تامین می شود.

در بدنه این صندلی پریز های برقی قرار داده شده است تا افراد بتوانند از گوشی و لب تاب خود به راحتی استفاده کنند. نباید این را نادیده گرفت که این صندلی در شب و در هر جا که باشد قابل استفاده است. حتی اگر در یک صحرا باشد چون چراغ های موجود در بدنه و سقف آن نور مورد نیاز را برای هر کاری به راحتی تامین می کند.

صندلی خورشیدی

صندلی خورشیدی

t صندلی های خورشیدی
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گوشی ZUK Edge II، دوربین دوگانه و نمایشگر خمیده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *