عکس بچه های رونالدو | رونالدو چند فرزند دارد؟

عکس بچه های رونالدو

شاید شما هم دوست داشته باشید کمی درمورد رونالدو و خانواده‌اش بدانید و یا فرزندان او را ببینید. از همین رو ما در این مطلب عکس بچه های رونالدو را برای شما آورده‌ایم به همراه اطلاعاتی درمورد آن‌ها تا بیشتر درمورد این فوتبالیست بدانید.

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای با هوشمند گستران😍 (کلیک کنید)

عکس بچه های رونالدو

رونالدو جونیور (پسر ۱۲ ساله)، متئو و ایوا (پسر و دختر چهار ساله)، آلانا (دختر چهار ساله) و بلا (دختر نُه ماهه) نام فرزندان رونالدو می‌باشد.

پس از سال ۲۰۱۵، زندگی رونالدو تغییرات بسیاری را تجربه کرد. آغازینین آن، آشنایی او با جورجینا رودریگز در سال ۲۰۱۷ بود که او را به یک راهی جدید هدایت کرد. از طریق رحم اجاره‌ای، رونالدو و جورجینا والدین دو فرزند دوقلو شدند؛ پسری به نام متئو و دختری به نام اوا ماریو. فرزند چهارمشان، آلانا مارتینا نامیده شد، یک دختر زیبا که جورجینا در اواخر سال ۲۰۱۷ به دنیا آورد.

اما داستان زندگی رونالدو تنها به اینجا ختم نشد. در ۱۸ آوریل ۲۰۲۲، خبری مفجور آمد که دل همه را شکست. رونالدو و جورجینا پسر و دختر دوقلوی دیگری را به دنیا آوردند، اما تلخی این خبر این بود که پسرشان در هنگام زایمان فوت کرد، باعث شد که لحظات فرح و شادی آنها به غم و اندوه تبدیل شود.

عکس بچه های رونالدو

 

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب عکس رونالدو جدید برای پروفایل را هم ببینید.

 

عکس بچه های رونالدو

 

 

عکس بچه های رونالدو

 

 

عکس بچه های رونالدو

 

 

عکس بچه های رونالدو

 

پیشنهاد مطالعه: جملات انگیزشی رونالدو

 

عکس بچه های رونالدو

امیدواریم که عکس بچه های رونالدو برای شما جذاب بوده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
جملات انگیزشی رونالدو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *