بازی پر هیجان آندرویدی فارکرای ۴ 

فارکرای 4
t بازی پر هیجان آندرویدی فارکرای 4 

بازی پر هیجان آندرویدی فارکرای 4  برای گوشی و تبلت طراحی شده است . دیگر همه شما با شرکت مطرح و معروف یوبی سافت و بازی های ارائه شده از این غول بازی سازی آشنایی دارید. یکی از این بازی های معروف و محبوب بازی بسیار زیبای فارکرای 4  می باشد که برای کنسول ها و انواع پلتفرم ها منتشر شده است. اکنون این برنامه یک برنامه رسمی می باشد که به صورت رسمی از طرف شرکت Ubisoft می باشد و برای اندروید منتشر شده است.

فارکرای 4

در این بازی باید حیوانات، مبارزان و سلاح های مختلف را جمع آوری نمایید و برای مبارزه با دشمنان جنگجوهای خود را ارسال نمایید. میدان اصلی بازی به صورت مستقیم به بازی اصلی فارکرای 4شما مربوط است و با استفاده از این برنامه می توانید دوستان خود را در این بازی به چالش بکشید. خود را برای نبردی عظیم از نوع فارکرایی آماده کنید. این بازی به صورت مستقیم یک بازی مستقل است و می تواند تجربه ای فوق العاده در اختیار شما قرار دهد. در جهان بازی باید تمامی تلاش خود را به کارگیرید و با جمع آوری حیوانات، جنگجویان و … راه خود را باز نمایید.

نشریه اینترنتی نوجوان ها شما را به دانلود و اجرای این بازی زیبا و جذاب دعوت می کند.

سیستم عامل مورد نیاز: Android 1.6 or later

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

حجم: 45.8 MB

توجه: ابتدا این اپلیکیشن را با PC و یا لپ تاپ خود دانلود کرده و بعد از خارج کردن از حالت فشرده، آن را روی تلفن همراه و یا تبلت خود منتقل و نصب نمایید. 

t بازی پر هیجان آندرویدی فارکرای 4 
2.3/5 - (3 امتیاز)
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه با استفاده از بازی شبیه ساز پرواز خلبانی را یاد بگیریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *