فکر می کنین پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست می کنن؟

t فکر می کنین پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست می کنن؟

دخترها

توی ماهی تابه روغن می ریزن اجاق گاز زیر ماهی تابه رو روشن می کنن.t فکر می کنین پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست می کنن؟ تخم مرغها رو می شکنن و همراه نمک توی ماهی تابه می ریزن. چند دقیقه بعد نیمروی آماده رو نوش جان می کنن.

پسرها

توی کابیتنهای بالایی آشپزخونه دنبال ماهی تابه می گردن.

توی کابینتهای پایینی دنبال ماهی تابه می گردن و بالاخره پیداش می کنن. ماهی تابه رو روی اجاق گاز می ذارن. توی ماهی تابه روغن می ریزن. توی یخچال دنبال تخم مرغ می گردن. یه دونه تخم مرغ پیدا می کنن. چندتا فحش می دن. دنبال کبریت می گردن با فندک اجاق گاز رو روشن می کنند و بوی سرکه همراه دود آشپزخونه رو بر می داره. ماهی تابه رو می شورن چون روغنش بوی ترشی می ده. ماهی تابه رو روی اجاق گاز می ذارن و توش روغن واقعی می ریزن. تخم مرغی که از روی کابینت سرخورده و کف آشپزخونه پهن شده رو با دستمال پاک می کنن. چندتا فحش می دن و لباس می پوشن. می رن سراغ بقالی سرکوچه و 20 تا تخم مرغ می خرن و بر می گردن. تلویزیون رو روشن می کنن، و صداش رو بلند. روغن سوخته رو می ریزن توی سطل و دوباره روغن توی ماهی تابه می ریزن. تخم مرغها رو می شکنن و توی ماهی تابه می ریزن. دنبال نمکدون می گردن. نمکدون خالی رو پیدا می کنن و چند تا فحش می دن. دنبال کیسه‌ی نمک می گردن و بالاخره پیداش می کنن. نمکدون رو پر از نمک می کنن. صدای گزارشگر فوتبال رو می شنون t فکر می کنین پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست می کنن؟و می دون جلوی تلویزیون. نمکدون رو روی میز می ذارن و محو تماشای فوتبال می شن. بوی سوختگی رو استشمام می کنن و می دون توی آشپزخونه. چند تا فحش می دن و تخم مرغهای سوخته رو توی سطل می ریزن. روغن و تخم مرغ توی ماهی تابه می ریزن. با چنگال فلزی تخم مرغها رو هم می زنن. صدای گل رو از گزارشگر فوتبال می شنون و می دون جلوی تلویزیون. تلویزیون رو روشن، و صداش رو بلند می کنن. سریع بر می گردن توی آشپزخونه. تخم مرغهایی که با ذرات تفلون کنده شده، توسط چنگال،‌ مخلوط شده رو روی توی سطل می ریزن ماهی تابه رو می ندازن توی کاسه ی ظرفشویی دنبال ظرفهای مسی می گردن. قابلمه ی مسی رو روی اجاق گاز می ذارن و توش روغن و تخم مرغ می ریزن. چند دقیقه به تخم مرغها زل می زنن. یاد نمک میفتن و می رن نمکدون رو از کنار تلویزیون بر می دارن. چند ثانیه فوتبال تماشا می کنن. یاد غذا میفتن و میدون توی آشپزخونه روی باقیمانده تخم مرغی که کف آشپزخونه پهن شده بود،‌ لیز می خورن. چند تا فحش می دن و بلند می شن. نمکدون شکسته رو توی سطل می ندازن. قابلمه رو بر میدارن و بالافاصله ولش می کنن. چند تا فحش می دن و انگشتهاشون که سوخته رو زیر آب می گیرن. با یه پارچه تنظیف قابلمه رو بر می دارن. پارچه رو که توسط شعله آتیش گرفته زیر پاشون خاموش می کنن. نیمروی آماده رو جلوی تلویزیون می خورن و چند تا فحش میدن.

 

t فکر می کنین پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست می کنن؟
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مسخره کردن / مجموعه تلوزیونی روشنا

‫15 نظر ارسال شده در “فکر می کنین پسرا و دخترا چه جوری نیمرو درست می کنن؟

  1. حسنا :

    شاید بعضی ها خوب باشن اما %۹۰ همینجورن . نه تنها توی آشپزی بلکه در بیشتر کارها  . همه می دونن که دخترا از پسرا بهترن .  اما خودشون نمی خوان قبول کنن تا ضایع نشن . 
    همیشه احساس می کنن سری تو سران . 

  2. hvadnh :

    بیچاره پسرا اره .. هی می خوام بگم دلم براتون می سوزه اون بالا خیلی اذیت شدین دیگه نمی گم ببخشید جوش اوردم

  3. hvadnh :

    لطفا سر خودتون رو کلاه نذارید اقا پسرا می دونید چه هیزم تری به ما فروختید الان بهتون می گم:وقتی جلوی مدرسه ی دخترونه کز می کنین و به دخترا نگاه می کنین (چشم چرونی)بعله داشتم می گفتم : بعد جلوشون راه می رید و شماره بهشون می دید تو نخ دوستی های خیابونی می کشیدشون و…………. ما دلمون از شماها خیلی پره بعله دختر هایی که با من موافقند دستاشون بالا.دستت درد نکنه سر دبیر محترم دلم خنک ششششششششششششد

  4. sina :

    بابا دختر ها ما چه هیزم تری به شما فروختیم اصلا سردبیر محترم برای چی این پیام هارو تائید میکنید ؟ اصلا چرا این مطلبو نوشتین؟ 

  5. keemiya :

    با عرض معذرت از خوانندگان پسر ولی پسرا باید اعتراف کنن که اکثرنشون بلد نیستن آشپزی کنن و در آشپزی خوب نیستن و در برابر دخترا آشپزیشون خوب نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *