قاشق سحر آمیز که صبح‌ها بیدار می‌شود

قاشق سحر آمیز
t قاشق سحر آمیز که صبح‌ها بیدار می‌شود

قاشق سحر آمیز

بیدار شدن از خواب و خوردن صبحانه و رفتن به مدرسه چندان کار آسانی نیست. اما قراراست این قاشق سحر آمیز صبحانه خوردن را به چالش بکشد.این قاشق که نوعی ربات است همراه صاحبش از خواب بیدار می‌شود، اول کمی چراغ‌هایش روشن می‌شود مثل این‌که هنوز خواب‌آلود است. حالا آماده خوردن صبحانه‌ای خوشمزه مانند غلات با شیرتازه است.

این قاشق سحر آمیز طوری طراحی شده است که هر بار که به غذا برخورد می‌کند، کمی بیش‌تر چشم‌هایش را باز می‌کند و در نهایت آرام آرام کاملا چشم‌هایش را باز و اطراف را نگاه می‌کند. وقتی صاحبش صبحانه‌اش را کامل می‌خورد، قاشق جادویی نیز سرحال و پر انرژی می‌شود. حالا می‌تواند به همراه دوستش که عازم مدرسه است، به مدرسه نیز برود؛ اما بعد از چهار ساعت دوباره انرژی‌اش تمام می‌شود و به آرامی منتظر غذای بعدی می‌شود.

البته این قاشق به غذای واقعی یعنی شارژ برقی نیز نیاز دارد که به وسیله یک سیم یواس‌ پی می‌توان آن‌را شارژ کرد. به هرحال این اختراع که به وسیله دومینیک ولکاکس ساخته شده است شاید بتواند مشکل دیر بیدار شدن بسیاری از دانش‌آموزان را حل کند. حتی شاید این اختراع برای بچه‌های بد غذا نیز مفید واقع شود و بچه را به خوردن غذا در زمان مناسب تشویق کند. عکس هایی از این قاشق به اصطلاح سحر آمیز را باهم ببینیم.

قاشق سحر آمیز
قاشق سحر آمیز
قاشق سحر آمیز
قاشق سحر آمیز
قاشق سحر آمیز

 

t قاشق سحر آمیز که صبح‌ها بیدار می‌شود
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
شرکت آلمانی ربات پروانه ای ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *