مسابقه «تابستان را چطور ادامه می دهی؟»

تابستان را چطور ادامه می دهی
t مسابقه «تابستان را چطور ادامه می دهی؟»

توضیحات

  • حالا یک ماه از تابستان گذشته و مرداد هم با ابهت و پر شور خودش را به ما نشان داده. این روزها روزهای مرحله‌ی اول عذاب وجدان گرفتن است! می‌پرسید مگر ما چه کار بدی انجام داده‌ایم؟ نه، هیچ کار بدی انجام نداده‌اید ولی اگر جزو آن دسته از افراد باشید که هیچ فعالیت خاصی در تابستان انجام نداده‌اید مطمئنا پیش خودتان می‌گویید یک ماه هم گذشت و انگار نه انگار.
  • این روزها روزهای روشن‌شدن موتور ذهن و انرژی خیلی از نوجوان‌هاست. یعنی از تیرماه از دست رفته نادم‌اند و به دنبال مردادی پربار نقشه‌ها می‌کشند!
  • به ما بگو تا امروز چه کارهایی انجام داده‌ای. منظورمان کارهایی مثل خوابیدن و در فضای مجازی چرخیدن نیست. منظورمان آن کارهایی است که واقعا فعالیت مفید به حساب می‌آیند. می‌خواهیم ببینیم تعداد نوجوان‌های عذاب وجدان گرفته بیشتر است یا نوجوان‌های لبخند به لب!

بگو تابستان را چطور ادامه می‌دهی

  • برای شرکت در مسابقه «تابستان را چطور ادامه می‌دهی؟» باید از تیرماهی که گذشت و تابستانی که هنوز ادامه دارد برایمان بگویی. اما لازم است کمی قوه ادبی‌ات را به کار بگیری. طنز می‌نویسی؟ پر سوز و گداز می‌نویسی؟ تخیلی می‌نویسی؟ با هر کدام از این سبک‌ها که می‌خواهی برایمان از تابستانت بگو. مثلا می‌توانی این طور بگویی:
  • «روزهای تیرماه مثل سوسکی که با دیدن آدم به زیر تخت فرار می‌کند از دستمان رفت و ما هیچ‌کاری نکردیم. امروز، با پس زمینه صدای پِر پِر پنکه، داشتیم با خودمان خلوت می‌کردیم و می‌اندیشیدیم که در مرداد بسی کار انجام بدهیم که دیدیم این مرداد که شیر است. به شیر هم که نمی‌شود نزدیک شد. پس احتمالا در مرداد هم نمی‌شود کاری کرد.
  • پس راستی این نوجوان‌های آب و شانه کرده‌ی مرتب و منظم که با کوله‌باری از فعالیت و دستاورد پاییز به مدرسه بر می‌گردند چطور می‌توانند این همه کار انجام بدهند…»
  • آدم وقتی دست به قلم می‌شود دیگر همین‌طور می‌نویسد و می‌نویسد. برای همین حواست باشد نوشته‌ات بیشتر از ده خط نشود. یعنی مثل این فراخوان ما نشود که این‌قدر طولانی شد!
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مسابقه با جایزه بهاره شماره 2-همراه با پاسخ

مهلت شرکت در مسابقه

  • ۳۱ مرداد

جایزه 

  • ۵۰ هزار تومان

شرایط شرکت در مسابقه

  • عضویت در سایت نوجوان ها
  • محدوده سنی ۱۲ تا ۲۱ سال

راه های ارسال پاسخ

  • ارسال پاسخ از طریق دیدگاه (کادر پایین صفحه)
  • ارسال پاسخ به آدرس ایمیل info@nojavanha.com
  • ارسال پاسخ به آیدی تلگرام @site_nojavanha

اعلام نتیجه

پاسخ همه‌ی دوستان نوجوانمان به این مسابقه خوب و کامل بود. به همین دلیل برنده به قید قرعه انتخاب شد و قرعه به نام کاربر amirH افتاد.
روزهای باقی‌مانده‌ی تابستان‌تان پربار باشد!

t مسابقه «تابستان را چطور ادامه می دهی؟»
امتیاز به این نوشته

‫6 نظر ارسال شده در “مسابقه «تابستان را چطور ادامه می دهی؟»

    • نوجوان‌ها :

      کاربر عزیز “mollaee”
      پیام های ارسالی کاربران بعد از بررسی و تایید توسط ادمین منتشر می شوند.
      از صبر و بردباری شما سپاسگزاریم.
      نشریه اینترنتی نوجوان ها

  1. mollaee :

    از نظر من تابستان یک فرصت طلاییه، هم برای استراحت ، هم برای بازی ، هم برای تفریح ، و هم برای درس خواندن. من برای باقی مانده تابستونم یه طوری برنامه ریزی کردم که هدر نره.من تصمیم برای خودم به هنری یاد بگیرم منظورم اینه برم سر کار که اگه سال های بعد شغلی برام پیدا نشد بتونم با استفاده از هنرم یه کاری واسه خودم دست و پا کنم.و تصمیم گرفتم درسم فراموش نشه،اگه ما از این سن یکم خودمونو علاقه مند به درس خوندن بکنیم دیگه واسمون عادت میشه ، من خودم خیلی رمان و داستان میخونم و بعضی موقع ها برای خودم درس های سال قبلمو هم یه نگاهی میندازم. دیگه، گشت زدن تو سایت خوب نوجوان ها و خواندن مطالب مفیدو شرکت در مسابقه های خوب. دوست دارم واسه خودم اینستاگرام هم نصب کنم چون از نظرم سرگرمی خوبی باشه. واز بازی هام تصمیم گرفتم زولا نصب کنم . ممنون

  2. amirH :

    سلام. ریختن برنامه ریزی باعث پیشرفت میشود ولی به شرط این که عمل کنی. من با خانواده دوهفته اول رفتیم به اصفهان و کاشان و یزد و حلاصه اینکه حسابی خوش گذشت. و من برای باقی مانده تعطیلاتم واقعا برنامه ریزی خوبی برای خودم انجام دادم. چون که ما نوجوانیم از الان اگر چیزی یاد بگریم واقعا به اون کارمون میرسیم و من هم سال بعد دهم میشم و باید از این سه ماه تعطیلی استفاده کنم. من کلاس های اموزشی مثل کامیوتر،زبانوحفظ قران رو برای خودم انتخاب کردم و کلاس سرگرمی مثل والیبال و بدمینتون میرم.من واسه خودم برنامه ریختم ماه اخر رو هم کمی به درس خوندن هم فکر کنم و هم مروری بشه سال گذشته و هم مقدمه ای باشه برای سال اینده.هر رو دو ساعت برای مکالمه ها و کلمات زبان کار کنم چون زبان برای سال های بعدم هم کاربرد زیادی دارد.و تصمیم بر این هم دارم که جز ۳۰ قران کریم رو حفظ باشم و این خودش یک امتیاز بزرگی هم از بعد معنوی و هم تحصیلی است.من چون به کامپیوتر علاقه دارم هنوز کلاس کامپیوترم رو ادامه میدم و میخوام بعد از اتمام کلاس بزینس بشم. من با بابام و دوستاش میریم والیبال بازی میکنم و من میخوام با رفتن به کلاس والیببال و تمرین کردن از بقیه ضعیف تر نباشنم. بدمینتون هم چون با دوستام تو کوچه بازی میکنم تصمیم گرفتیم برای شهریور بریم کلاس بدمینتون که در سطح حرفه ای کار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *