معرفی بازی ایرانی “ارتش های فرا زمینی”

t معرفی بازی ایرانی "ارتش های فرا زمینی"

داستان بازی به آینده بر می‌گردد وقتی که زمین دچار مشکل شده است و بازیکن در قالب یک ایرانی به همراهی سایر نیروهای فرازمینی وارد نبرد با متجاوزان سیاره برای کسب انرژی می شوند. محیط تخیلی آن فضای جنگ آینده را به تصویر می‌کشد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ارتش های فرازمینی بازی تیراندازی اول شخصی است که در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و روایتگر جنگ‌های بشریت بر سر بزرگترین دغدغه‌ خود خواهد بود‌ یعنی انرژی.

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

آن هنگام که زمین از جنگ ویران شده، ناچار به فراموشی سپرده می‌شود تا سیطره‌ حیات به مرزهایی فراتر گسترش یافته و منابع انرژی جدید تقدیری دیگر را رقم زند. آن ها که از ترک زمین بازماندند و زمینیان طردشان کردند، اتحادی تشکیل داده و بقای خود را در تصاحب انرژی قدرت‌ها جستجو می‌کنند. رویای انتقامشان مانع از کهنگی نفرت جنگ می‌شود.

در این بازی تلاش شده تا تمامی استانداردهای بازی‌های برتر این سبک رعایت شده و محیط‌ هایی بدیع و جذاب در کنار گیم پلی روان و سریع همراه با روند داستانی درگیر کننده عواملی باشند تا ارتش های فرازمینی را فراتر از یک بازی مستقل ایرانی مطرح کند.

این بازی در یک نظرسنجی بین‌المللی (بین بازی‌های مستقل) توانتست رتبه اول را از بین 100 بازی منتخب از دید مخاطبین، کسب کند.

این بازی در یک نظرسنجی بین بازی‌های مستقل جهان توانست رتبه اول را از بین 100 بازی منتخب، کسب کند. در این بازی بر روی انیمیشن‌های کاراکترها کار شده است و فضا سازی‌های محیط و تأثیرات جانبی بر روی روند بازی نوید یک بازی استاندارد بین‌المللی را به شما می‌دهد.

بازی ارتش های فرازمینی (1)

بازی ارتش های فرازمینی (4)

بازی ارتش های فرازمینی (6)

بازی ارتش های فرازمینی (5)

بازی ارتش های فرازمینی (2)

بازی ارتش های فرازمینی (3)

 

t معرفی بازی ایرانی "ارتش های فرا زمینی"
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کمد فلس دار!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *