نرم افزار Picasa Photo

t نرم افزار Picasa Photo

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

پیکاسو (2)فتوشاپ یکی از پراستفاده ترین نرم افزارهای ویرایش عکس است اما بسیاری از کاربران ممکن است به نرم افزارهای ساده تر و امکاناتی متفاوت نیاز داشته باشند. در این جا نرم افزار Picasa Photo را معرفی می کنیم که به منظور رفع چنین نیازهای کاربران از فتوشاپ بسیار مفیدتر است. نکته جالب این نرم افزار این است که وقتی آن را روی سیستم خود نصب می کنید می توانید با خیال راحت حتی کوچک ترین عکس های سیستم خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. بدین صورت که هر بار که Picasa Photo را اجرا می کنید این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آن ها را در دسته هایی قرار داده و بر حسب تاریخ مرتب می کند.

هر نرم افزاری دارای یک سری از مزیت ها می باشد تا کاربر آن را انتخاب کرده و از آن استفاده کند. یکی از مزایای بارز نرم افزار Picasa Photo این است که تمام کاربران در سرتاسر دنیا می توانند از آن به صورت رایگان استفاده کنند. از دیگر مزایای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– ارسال تصاویر به وسیله ایمیل

– نمایش تصاویر به صورت اسلاید و نگارش مستقیم بر روی CD

– سادگی ویرایش تصاویر

– جستجوی ساده و کارآمد میان تصاویر

– انتقال تصاویر از دوربین دیجیتال، اسکنر و … به برنامه

– دسته بندی عکس های منتخب در پوشه ی دلخواه

– پشتیبانی از بلاگر

تمام این مزیت ها دلایل انتخاب این نرم افزار نیز می باشد. شما نیز می توانید آن را به رایگان دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

پیکاسو (1)

پیکاسو (2)

t نرم افزار Picasa Photo
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چرا سرعت اینترنت وای‌فای شما افت می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *