چگونه با دوربین های هوشمند کانن عکاسی کنیم؟ (۲)

دوربین کنون
t چگونه با دوربین های هوشمند کانن عکاسی کنیم؟ (۲)

در قسمت قبل با یکی از ویژگی های دوربین کانن به نام عکاسی خود کار به وسیله ی لبخند آشنا شدیم. در این بخش با ویژگی سنسور حساس به چهره آشنا می شویم. دانستن این ویژگی ها در دوربین های دیجیتال و هوشمند در گرفتن عکس های خاص بسیار به ما کمک خواهند کرد.

استفاده از سنسور حساس به چهره در دوربین کانن

در ابتدا دوربین خود را روشن کنید، در قسمت بالای دوربین دو حالت اتوماتیک و نرمال وجود دارد. دوربین را روی حالت نرمال قرار دهید.

دوربین کانن

سپس حالت شاتر هوشمند را انتخاب کنید. دکمه FUNC SET را در وسط دکمه دایره ای در پشت دوربین فشار دهید. این دکمه، نوار ابزار را بر روی صفحه نمایش می دهد. به حالت عکسبرداری بروید و “شاتر هوشمند” را انتخاب کنید.

دوربین کانن

بعد از اینکه به تنظیمات رفتید، حالت Face Self-Timer را فعال کنید. در قسمت قبل گفتیم که شاتر هوشمند دارای سه حالت لبخند خودکار، تایمر و شناسایی یک چهره جدید است. روش کار این مورد به این صورت است که وقتی شما دکمه شاتر را زدید، دوربین منتظر می ماند تا یک چهره جدید به عکس اضافه شود و بعد از آن عکس را می گیرد. این حالت را فعال کنید.

دوربین کانن

تعداد عکس هایی که می توان گرفت

تعداد عکس هایی را که می خواهید بگیرید تعیین کنید. هر تعداد که دوست دارید می توانید برای عکس گرفتن انتخاب کنید. بعد از آن هر کدام از عکس ها که بهتر شده است را انتخاب و از آن استفاده کنید.

بعد از اتمام، تنظیمات آن را بر روی دوربین اعمال کنید. برای این کار شما می توانید از دکمه FUNC SET استفاده و تنظیمات انجام داده را اعمال کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گرمای خطرناک زمین

دوربین کانن

دوربین کانن

سوژه عکس خود را پیدا کنید و روی آن فوکوس کنید. سوژه را جلو دوربین بیاورید و چند عکس امتحانی از آن بگیرید. دکمه شاتر را محکم فشار دهید تا عکس گرفته شود، برای تمرکز بیشتر، تصویر گل را بر روی صحفه نمایش ببینید تا بهتر بتوانید عکس بگیرید.

دوربین کانن

در آخر شما می توانید عکس هایی که گرفتید را به رایانه انتقال دهید یا آن ها را به اشتراک بگذارید و از دیدن عکس های خود لذت ببرید. سعی کنید عکس های بیشتری بگیرید و از موضوعات بیشتری الهام بگیرید.

دوربین کانن

اختصاصی نشریه‌ی اینترنتی نوجوان‌ها

t چگونه با دوربین های هوشمند کانن عکاسی کنیم؟ (۲)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *