چگونه می توان با دوربین یا گوشی یک تخته وایت بورد را کپی کرد؟

t چگونه می توان با دوربین یا گوشی یک تخته وایت بورد را کپی کرد؟

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که سر کلاس یا جایی، نوشته هایی بر روی تخته بنویسند و شما وقت برای یاداشت برداری پیدا نکنید؟ در چنین مواقعی شما می توانید با دوربین گوشی خود یا دوربین دیجیتال از تخته عکس برداری کنید، اما عکس های گرفته شده زیاد با کیفیت نمی شوند، در این مطلب به شما نشان می دهیم چگونه عکس ها را با کیفیت کنید که قابل خواندن شوند. 

برای این کار، ما از نرم افزار فتوشاپ استفاده می کنیم، عکس مورد نظر خود را وارد فتوشاپ کنید. 

ترفند رایانه.سایت نوجوان ها (1)

عکسی که باز کرده اید را باید صاف کنید، برای این کار به مسیر Edit->Transform->Rotate بروید و این عمل را تا جایی انجام بدهید تا عکس شما صاف شود. 

ترفند رایانه.سایت نوجوان ها (2)

در مرحله بعد باید فضاهای اضافی عکس خود را ببرید، از گزینه crop برای برش استفاده کنید و به اندازه ای کراپ کنید که فقط نوشته ها باقی بماند. 

ترفند رایانه.سایت نوجوان ها (3)

در مرحله بعد باید نور عکس را تنظیم کنید، برای این کار به مسیر Image->Adjust->Autocontrast بروید و تنظبمات عکس را درست کنید. 

ترفند رایانه.سایت نوجوان ها (4)

در ادامه به مسیر Image->Adjust->Color Balance بروید. در پنل باز شده کمی رنگ آبی به عکس اضافه کنید تا بیشتر حالت طبیعی به خود بگیرد و عکس واضح تر شود. 

ترفند رایانه.سایت نوجوان ها (5)

به عنوان تنظیم آخر از مسیر Filter->Noise->Despeckle فیلتر رنگی را بر روی عکس انجام دهید. حالا عکس شما آماده است، شما می توانید از روی آن بخوانید یا به راحتی آن را چاپ کنید و داشته باشید.

ترفند رایانه.سایت نوجوان ها (6)

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چاپگر سه‌بعدی بدون محدودیت طول

 

t چگونه می توان با دوربین یا گوشی یک تخته وایت بورد را کپی کرد؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *