کاردستی جعبه های فانتزی +۱۰ مدل جعبه

جعبه کادو
t کاردستی جعبه های فانتزی +10 مدل جعبه

بسیاری اوقات برای رفتن به میهمانی و جشن‌های دوستانه، انگشتر یا هدیه‌ای زینتی می‌خرید که جعبه ندارد یا اینکه باید هزینه‌ی زیادی برای تهیه‌ی جعبه بپردازید. با این مطلب همراه شوید تا خودتان بتوانید ده مدل از جعبه های فانتزی زیبا را با کم‌ترین هزینه درست کنید.

وسایل لازم برای ساخت جعبه های فانتزی

چسب حرارتی
قیچی

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

شیوه‌ی کار

این جعبه‌ها را به دو روش می‌توانید بسازید. روش اول این است که از الگوی زیر پرینتی رنگی تهیه کنید. سپس مراحل برش و چسباندن را با تا زدن قسمت‌های خط‌چین شده روی آن انجام دهید.

روش دوم که پیشنهاد ما نیز همین است این است که از الگوی زیر پرینتی کاغذی تهیه کنید. سپس اطراف آن را با قیچی برش بزنید و آن را روی مقوای رنگی قرار دهید. دور الگو را با دقت برش بزنید. توجه داشته باشید در این روش باید حتماً تمام خط‌های الگو را با کاربن یا خودکار بی‌رنگ از روی الگوی کاغذی به الگوی مقوایی منتقل کنید.

جعبه های فانتزی

نکته: قسمت‌هایی که با خط‌چین مشخص شده‌اند باید به طرف داخل تا بخورند و چسب زده شوند تا به کناره‌های جعبه چسبانده شوند. مستطیل‌های قرمز با نقطه‌های سفید، کناره‌های جعبه را تشکیل می‌دهند و دو قسمتی که با طرح قلب مشخص شده‌اند سر و انتهای جعبه خواهند بود.

کادری برای تقدیم روی سر جعبه مشخص شده که می‌توانید در آن نام بهترین دوستتان را بنویسید.

جعبه های فانتزی

بقیه‌ی الگوهایی که در ادامه می‌بینید به همین ترتیب ساخته می‌شوند. برای تنوع بیشتر، الگوهای متفاوتی برایتان قرار داده‌ایم. امیدواریم از ساختن جعبه‌های فانتزی و هدیه دادن آن به بهترین دوستتان لذت ببرید.

جعبه های فانتزی
جعبه های فانتزی
جعبه های فانتزی
جعبه های فانتزی
جعبه های فانتزی
جعبه های فانتزی
جعبه های فانتزی
جعبه های فانتزی

رقیه مستقیم

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ساخت پروانه با بطری پلاستیکی

t کاردستی جعبه های فانتزی +10 مدل جعبه
4.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *