کاردستی سگ خمیری

t کاردستی سگ خمیری

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

برای ساخت سگ خمیری لازم است خمیر را طبق آموزش های قبلی تهیه کنید. پس از درست کردن خمیر مجسمه سازی آن را به دو قسمت تقسیم کنید. وسط یکی از قسمت ها را گود کنید و یک قطره رنگ خاکستری داخل آن بریزید. سپس گوشه های آن را روی هم جمع کنید و خمیر را بین انگشت ها ماساژ دهید. با این کار رنگ آرام آرام در قسمت های مختلف خمیر پخش می شود و به خورد خمیر می رود. اگر خواستید پررنگ تر باشد مجدد خمیر را گود کرده و کمی رنگ اضافه کنید و ماساژ را ادامه دهید تا همه قسمت های سفید خمیر رنگی شود. قسمت دوم خمیر را با همین روش با کمی رنگ سفید رنگ کنید. برای زبان سگ به مقداری خمیر صورتی نیاز دارید. پس از آماده کردن خمیر ها کافیست مراحل درست کردن اجزای بدن سگ و مونتاژ کردن آن را طبق شماره های تصویر انجام دهید و از سگ کوچولوی خود لذت ببرید.

نکته 

* برای وصل کردن اجرای بدن سگ مثل: دست ها، پاها، زبان و … ابتدا هر قسمت را که ساختید اجازه دهید تا کمی خشک شود. سپس با مقداری چسب چوب قسمت ها را به هم بچسبانید.

* هر قسمت را که ساختید گودی در قسمت وسط قطعه بعدی ایجاد کنید تا چسباندن اعضا راحت تر باشد و درست روی هم منطبق شوند. مثلا در مونتاژ دو قسمت پوزه ی سگ حتما زیر کار باید حفره ای ایجاد کنید بعد پوزه را قرار دهید یا چسباندن دست ها و پاهای سگ حتما جای بازو ها را ابتدا حفره ایجاد کنید و پس از ساخت بازو ها آن را با چسب چوب در جای خود محکم بچسبانید.

* حتما از چسب چوب هایی استفاده کنید که پس از خشک شدن شفاف شود تا در پایان کاردستی مجسمه زیباتری داشته باشید.

سگ خمیری

 

t کاردستی سگ خمیری
2.7/5 - (8 امتیاز)
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی جعبه کادویی روز پدر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *