کاردستی شمع در گل نیلوفر

t کاردستی شمع در گل نیلوفر

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

کاردستی شمع در گل نیلوفر

کاردستی های گل به عنوان لوازم تزیینی زیبا برای خانه استفاده می شوند با کمی خلاقیت و وسایل ابتدایی مثل کاغذ رنگی و چسب می توان کاردستی های زیبا و به صرفه ساخت که بتوان از آنها استفاده کرد. در پایین توجه شما را به ساخت کاردستی شمع در گل نیلوفر جلب می کنیم:

وسایل لازم 

مقوای رنگی
قیچی
چسب

شیوه ساخت 

الگوی گلبرگ ها که در تصویر زیر است در چهار اندازه 2 سری کوچک، بزرگ، متوسط برش بزنید.
 

شمع در گل نیلوفر.سایت نوجوان ها (1)

گلبرگ را روی اسفنجی قرار دهید و به وسیله ابزار شماره 11 گل سازی وسط گلبرگ ها را خط انداخته و کمی گود کنید. سپس از اندازه کوچک گلبرگ ها را روی هم قرار دهید و نقطه وسط هر ردیف را به ردیف بعدی بچسبانید.

وسط هر ردیف را هنگامی که روی ردیف قبلی می گذارید با انگشت کاملا فشار دهید تا بچسبد سپس گلبرگ بعدی را روی آن طوری قرار دهید که لبه گلبرگ اول وسط لبه گلبرگ قبلی قرار گیرد و شکل منظم و پر برگی داشته باشد. سپس آن را در جایی ثابت قرار دهید تا کاملا خشک شود.  

 
یک مسطیل از مقوا به طول 10 و عرض 4 سانت برش بزنید و دو لبه آن را کنگره دار برش بزنید. یکی از لبه ها را به سمت داخل تا بزنید. پس از آن دو لبه مستطیل را روی هم قرار دهید و بچسبانید تا به شکل یک استوانه درآید. یک دایره به اندازه  کف استوانه برش بزنید و آن را داخل استوانه قراردهید.

شمع در گل نیلوفر.سایت نوجوان ها (3)

لبه های تا خورده را از زیر چسب بزنید و دایره کف را روی آن ها فشار دهید تا کاملا بچسبد. یک دایره دیگر نیز برش بزنید و در ته آن روی برش های قبلی بچسبانید. یک مستطیل دیگر نیز لبه ها را دالبری برش بزنید و دور استوانه بچسبانید و لبه های آن را با لبه قیچی به طرف خارج حالت دهید. استوانه را وسط گلبرگ های نیلوفر بچسبانید و شمع را درون استوانه قرار دهید و از خلاقیت خود لذت ببرید.
 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزش نقاشی روی سی دی

شمع در گل نیلوفر.سایت نوجوان ها (4)

mosabeghe

  • کاردستی شمعدان فانتزی
  • کاردستی ساخت جاشمعی با درب ظروف شیشه ای

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، آن را لایک کنید.
 

t کاردستی شمع در گل نیلوفر
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *