کاردستی قصر یخی 

t کاردستی قصر یخی 

لوازم مورد نیاز ساخت قصر یخی

بطری نوشابه
اکلیل آبی و سبز
مداد
تیغ موکت بری

شیوه کار 

بهتر است برای این قصریخی زیبا از بطری های کوچک و بزرگ نوشابه استفاده کنید. برای شروع بطری ها را از وسط به دو نیم برش بزنید و قسمت ته بطری را نیز جدا کنید. بطری ها را به شکل بزرگ و کوچک و نامنظم کنار هم قرار دهید. مکان استقرار ساختمان قصر که به دلخواه شما معین شد، کناره های بطری را به هم بچسبانید تا در کنار هم ثابت شوند.

 

بطری

یک سطح شیشه ای را زیر دست قرار دهید و با مداد طرح پنجره های قصریخی را بکشید. دور تمام خط ها را با چسب گرم خط بیندازید. تا چسب سرد نشده، اکلیل پودری را روی چسب ها بریزید و صبر کنید تا چسب ها سرد شوند.

قصر یخی

اضافه اکلیل ها را مجددا به ظرف مخصوص برگردانید. قندیل های بلوری را روی شیشه با چسب بکشید و روی آن ها اکلیل های فیروزه ای بپاشید. پس از سرد شدن تمام قطعات را از روی شیشه جدا کنید.

اکلیل

در و پنجره های اکلیلی را به وسیله چسب گرم روی بدنه بطری ها بچسبانید. برای قسمت سقف مخروطی برج های قصر هم با چسب مثلث هایی درست کنید، سپس آن ها را به شکل مخروط به هم بچسبانید. سپس روی در اصلی بطری بچسبانید تا برج های کوتاه و بلندی در کنار قصر درست شود.

قصر یخی

چسب هایی که به شکل اشک درست کرده بودید را دور کناره ته جداشده بطری بچسبانید و آن را زیر بطری نصب کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ساخت کاردستی اژدها با کاغذ رنگی ساده و آسان

قصر یخی

روی تمام بدنه بطری ها را با چسب طوری بچسبانید که مانند قندیل به بدنه آویزان شود. سپس روی قندیل ها را اکلیل فیروزه ای بپاشید.

قصر یخی
قسمت ورودی قصریخی را می توانید مخروط های نصفه بچسبانید. به این ترتیب  آبچک جلو ایوان های قصریخی تشکیل شود. روی قسمت های جدید را با قندیل های چسبی کار کنید و پس از آن اکلیل فیروزه ای روی آن بپاشید. در پایان زیر قصر تعدادی ریسه های کوچک نصب کنید و از زیبایی قصر یخی کوچکتان لذت ببرید.

قندیل

قصر یخی

قصر یخی

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t کاردستی قصر یخی 
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *