آشنایی با بازی آندرویدی ویراژ

t آشنایی با بازی آندرویدی ویراژ

این بازی موفق به کسب دیپلم بهترین بازی ورزشی ایران در پنجمین جشنواره بازی شده است.

شرکت NOA Games تولیدکننده‌ بازی SpeedUp، تجربه خودش در زمینه بازی‌های اتوموبیل‌رانی رو به بازی‌های موبایل هم آورده و بازی ویراژ (Viraj) را معرفی کرده است.

طراحی گرافیک خودروها و محیط این بازی آن قدر عالی هست که همان بار اول محو بازی می شوید. گاراژ بازی هم کلی آپشن مختلف دارد. مثلا توربوشارژر، نیترو، سیستم ترمز، سیستم تعلیق، ترمز دیسکی، رنگ‌‌بندی، برچسب‌های متنوع، کیت بدنه و باله‌ها، رینگ‌های مختلف و …

اگر عاشق سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچ در اتوبان‌ها و عبور از خط ممتد جاده چالوس هستی، اگر دلت می‌خواهد ببینی ماشین محبوبت با آپشن‌های مختلف و مدل‌های مختلف اسپرت‌ چه‌ شکلی می شود، خودت را برای بازی Viraj آماده کن!

اصلا تا الان حس لایی‌کشیدن با خودروی نیسان‌وانت اسپرت‌شده را تجربه کرده ای؟؟؟ دلت می‌خواهد پشت وانتت بنویسی: «رفیق بی کلک مادر!» یا می‌خواهی با دوستانت کل‌کل کنی و ببینی چه کسی رتبه بهتری کسب می‌کند؟ اگر دلت لک زده برای دزد و پلیس بازی و می‌خواهی از دست پلیس های بازی فرار کنی یا ماشین هایشان را بفرستی هوا، پس Viraj را نصب کن!

هر ماشینی هم که دوست داری زودتر در گاراژ ببینی در قسمت نظرات بنویس!

عیدی ما به سپاس و قدردانی از حمایت شما یک عدد پیکان دولوکس گوجه‌ای خفن! الان آماده‌ای؟ ببینم امروز اول میشی توی رتبه‌بندی بازی یا نه.

پس دیگه معطل نکن،حالا دیگه وقتشه که در گاراژ رو باز کنی، ماشین مورد علاقت رو بیرون بکشی، استارت بزنی و تخت گاز بری. البته میدونم که این کار دیوونگیه ولی دقیقا به همین خاطره که باید این کارو بکنی!!!

برای دریافت بازی اینجا را کلیک کنید.

بازی ویراژ (1)

بازی ویراژ (2)

بازی ویراژ (3)

 

t آشنایی با بازی آندرویدی ویراژ
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مونالیزا با میخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *