آشنایی با Playstation

t آشنایی با Playstation

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

Playstation.nojavanha (1)

یکی از دستگاه هایی که شما با آن زیاد کار کرده اید دستگاه های بازی می باشند. دستگاه های بازی در ابتدا بسیار ساده بوده و از فیلم یا نوار بازی در آن ها استفاده می شد که توسط دو دسته بازی کار می کردند. با پیشرفت علم این سیستم ها تبدیل به کامپیوتر های فعلی شد که می توانیم با کیبورد آن ها نیز بازی را انجام دهیم اما این نیز نیاز کسانی را که به بازی های کامپیوتری علاقه داشتند رفع نمی کرد پس صاحبان فن به این فکر افتادند که دستگاه جدیدی را برای بازی درست کنند که برای تمام افراد دارای هیجان باشد .

Playstation.nojavanha (5)

دستگاه بازی جدیدی که در سال های گذشته به بازار عرضه شد و در ایران نیز به فروش می رسد و در همان ابتدا نیز استقبال کننده زیادی داشت و هم اکنون هم افراد زیادی از آن استفاده می کنند play staion می باشد که از مزایای این دستگاه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم .

1- این دستگاه دارای یک حافظه داخلی است که می توان بازی را روی آن ذخیره کرد و از آن در موارد دلخواه استفاده کرد.

Playstation.nojavanha (3)

2- دستگاه قادر به پخش سی دی های انواع بازی ها نیز می باشد.

3- اگر بخواهیم این دستگاه را با کامپیوتر مقایسه کنیم می توانیم بگوییم که از نظر سرعت و گرافیک حتی از کامپیوتر نیز بالا تر می باشد.

4- در نوع جدید این دستگاه ها دسته بازی نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است و همچنین به نمونه ای تبدیل شده است که می توانیم آن را حرکت دهیم و به طور مثال سلاح درون بازی نیز به همان شکل حرکت کند.

تنها نکته منفی در مورد این سری از دستگاه ها این است که بسیار گران قیمت بوده و هر کس توانایی خرید آن را ندارد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ورزش و روبات ها

Playstation.nojavanha (4)

t آشنایی با Playstation
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *