آیا با توجه به سن، تغییر دروس و سختی رشته پزشکی می توانم قبول شوم؟

رشته پزشکی
t آیا با توجه به سن، تغییر دروس و سختی رشته پزشکی می توانم قبول شوم؟

پرسش در خصوص کنکور رشته پزشکی

سلام من 32 ساله، متاهل، دارای 1 فرزند هستم. دیپلم تجربی – لیسانس مدیریت بازرگانی و فوق لیسانس بازرگانی بین الملل دارم. امسال تصمیم گرفتم دوباره کنکور بدهم و در رشته پزشکی درس بخوانم. آیا با توجه به سن، تغییر دروس و سختی این رشته خواهم توانست این کار را انجام دهم؟  

پاسخ 

دوست من سلام 

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

کار سخت و دشواریه ولی شدنیه  هم خودتون باید پشتکار بالایی داشته باشید و هم همسرتون باید همراهی کنند. این موضوع رو هم در ذهن داشته باشید که قبول شدن در کنکور رشته پزشکی کار سختیه ولی از اون سخت تر ادامه دادن در دانشگاه است. خودتون می دونید که تحصیل در رشته پزشکی زمان بر و دشواره. ولی اگر تصمیم به این کار گرفتید حتما اطلاع بدید که یه برنامه ویژه با توجه به شرایطتون بریزیم.

در ضمن اصلا نترس! به قول پائولو کوئیلو:  قلب آدم ها گاهی شکوه می کند چرا که آدم ها می ترسند که بزرگ ترین رؤیاهایشان را متحقق کنند، چون یا فکر می کنند که لیاقتش را ندارند و یا این که نمی توانند از عهده آن برآیند. ما قلب ها از ترس می میریم. تنها از اندیشیدن به عشق های مدفون شده و یا لحظاتی که می توانستند خیلی زیبا باشند و نبودند یا گنج هایی که می توانستند کشف شوند ولی برای همیشه در زیر خاک مدفون ماندند چون اگر هر یک از این اتفاق ها بیفتد ما رنج وحشتناکی می کشیم. «قلب من از رنج کشیدن می ترسد» *** همیشه به قلبت بگو: «که ترس از رنج از خود رنج بدتر است» (تاریک ترین لحظه شب لحظه قبل از طلوع آفتاب است.)  

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
داستان کوتاه: فقرا و رفقا و چندتا نقطه

کاربران عزیز

شما می توانید سؤال خود را از طریق راه های زیر ارسال نمایید:

1- ارسال پرسش از طریق دیدگاه (کادر پایین صفحه)

2- ارسال پرسش به آدرس ایمیل info@nojavanha.com

3- ارسال پرسش به آیدی تلگرام @site_nojavanha

 

t آیا با توجه به سن، تغییر دروس و سختی رشته پزشکی می توانم قبول شوم؟
امتیاز به این نوشته