ادامه پرسش ۱۶

t ادامه پرسش 16

خانم مشاور ینی میتونم بهش بگم ؟اخه نمیدونم چطور بهش بگم؟میشه شما بگین که چی بهش بگم

راستی من تو این یه سال یه درس بزرگ یادگرفتم اونم اینه که فهمیدم که علاقه داشتن به یه فرد خوبه ولی در حد خودش اینو دونستم که هر چیزی تو دنیا باید حد تعادل داشته باشه و افراط در هر چیزی برا ادم خوب نیست میخوام یه نامه بهشون بدم و این درس بزرگمو توش بنویسم و ازش تشکر کنم به خاطر اینکه باعث شد این درسو بگیرم و بهش بگم من بهش علاقه دارم ولی در حد خودش و بهش بگم امیدوارم اگه بعد از من کسی دوستون داشت با روحیاتش آشنا باشین. به نظرم اگه اینو بهش بدم دیگه این داستان طولانی تموم میشه و اونم میدونه که من دیگه همون زهرا نیستم که وقتی میدیدمش دست و پام میلرزید. خوبه؟ خواهش میکنم زود جواب بدین و بگین این تصمیممو عملی کنم یا نه ؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

دوست خوبم

از این همه درس­های مهمی که یاد گرفتی خوشحال شدم و کلی به تو افتخار کردم که این قدر دانا هستی. حتما با همین دانایی هم می­توانی راه ­حل مناسبی برای بیان کردن احساست به معلمت پیدا کنی.

با پیشنهاد نوشتن نامه مخالف نیستم ولی یادت باشد که در هیچ کدام از جمله ­هایت بویی از بی احترامی و یا بی ­ارزش کردن معلمت نباشد و طوری بیان کن که مثل همین نوشته ­ات که کلی از آن انرژی مثبت و امیدواری دریافت می­شود، معلوم شود که تو دیگر داناتر از گذشته و مسلط از پیش شده ­ای.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
من عاشق فیلم ها و خواننده های کره ای شده ام...

برای آشنایی با خانم مشاور و نحوه طرح پرسش خود از ایشان اینجـــــــــــا را کلیک کنید.

t ادامه پرسش 16
امتیاز به این نوشته