بازی قورباغه گرسنه؛ Starving Frog PC Game

t بازی قورباغه گرسنه؛ Starving Frog PC Game

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

Starving Frog PC Game.nojavanha (1)

بازی Starving Frog قورباغه گرسنه، ( یا اگر دقیق تر ترجمه کنیم قورباغه قحطی زده! ) یکی از بازی های جدید و کم حجم برای کامپیوتر است. این بازی در سبک بازی های پازلی دسته بندی می شود.

شما در این بازی باید هدایت قورباغه گرسنه را در دست بگیرید. در هر صفحه از بازی یک برکه کوچک قرار دارد. قورباغه داستان ما در گوشه ای از تصویر بر روی یک سنگ نشسته است و در گوشه دیگری از تصویر یک حشره قرار دارد. شما باید با کمک ماوس، برگ های نیلوفر را بر روی آب بچینید تا قورباغه گرسنه بتواند از روی آن ها رد شود و حشره را بخورد!

اما همه چیز هم به این سادگی ها نیست. پرنده های قورباغه خور در کمین شما هستند!

بازی Starving Frog محیطی شاد و کارتونی دارد. به همین دلیل برای کودکان نیز بسیار مناسب است البته مراحل بالاتر آن حتی برای بزرگسالان هم سخت و سرگرم کننده خواهد بود.

از نکات مثبت بازی Starving Frog می توان به موسیقی شاد و گرافیک زیبای آن اشاره کرد. همچنین این بازی با یک کلیک اجرا می شود و نیازی به نصب ندارد.

رد کردن مراحل این بازی نیاز به سرعت عمل و همچنین هوش بالا برای پیدا کردن مسیر دارد. برای کودکان بهتر است که بازی روی حالت Normal تنظیم شود اما بزرگسالان می توانند بازی را در حالت سخت (Hard) شروع کنند.

Starving Frog PC Game.nojavanha (2)

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

فرمت: exe

فرمت: 23.4 MB

t بازی قورباغه گرسنه؛ Starving Frog PC Game
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بازی ایرانی بلوک آبی، Blue Block 1.0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *