بازی گربه قجری

t بازی گربه قجری

 بازی

 

   

بازی “گربه قجری” مدتی است که راهی بازار شده و با سبک خاص خودش علاقه مندان زیادی را جذب کرده است.

بازی توسط گروهی ساخته شده که مدتی پیش بازی “شیطنت های علیمردان خان” را راهی بازار کرده بودند و همین موضوع باعث شباهت های زیاد این دو بازی به یکدیگر شده است.

داستان

 همان طور که از نام بازی مشخص است، داستان پیرامون گربه ای به نام ببری خان است! روزی از این روزهای خدا، بچه ببری خان از زور گرسنگی در حال گریه کردن بود و ببری خان هم برای پایان بخشیدن به زاری و شیون های بچه اش سعی می کند تا برای او غذا پیدا کند. پس از صحبت با آقا خره و خانوم مرغه و لوس کردن خودش برای عبور از جلوی نگهبان، موفق به پیدا کردن شیر خشک می شود. به وسیله آن کودکش را آرام می کند و راهش را ادامه می دهد. او به قصر پادشاه می رود. پادشاه حال و روز خوبی ندارد و بسیار بیمار است.

ببری خان بچه اش را کنار تخت پادشاه قرار می دهد و به یکباره حال شاه رو به بهبودی می رود. از اینجا به بعد ببری خان به گربه محبوب شاه و دربار تبدیل

می شود، اما زن های دربار که از حسودی در حال ترکیدن بودند، نقشه ای می کشند و ببری خان را می زنند و از شهر بیرون می برند. حال ببری خان باید راهی برای بازگشت پیدا کند، اما آیا او موفق می شود؟

 بازی

 گربه قجری یک بازی دو بعدی بسیار زیبا است طراحی ها بسیار زیبا صورت گرفته اند و المان های سنتی به خوبی در آن ها دیده می شوند. استفاده از حروف الفبا برای طراحی محیط بازی از جمله نوآوری های بسیار جالب این بازی به حساب می آید که نظر شما را سریعاً به خودش جلب می کند. طراحی شخصیت ها نیز بسیار خلاقانه صورت گرفته است. المان های مدرن و سنتی به شکل خوبی در بازی دیده می شوند و این موضوع یکی از زیبایی های خاص گربه قجری به شمار می رود. طراحی سیاه و سفید بازی و استفاده از رنگ های کم نیز از دیگر موارد های زیبا کننده بازی به حساب می آیند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
طنز تلخ دنیای معاصر

 بازی

 

t بازی گربه قجری
امتیاز به این نوشته

‫8 نظر ارسال شده در “بازی گربه قجری

  1. sara1213 :

    به جمع ما بپیوندین و در صفحه ی هرچه دل تنگت می خواهد بگو بیایید و هرچه دل تنگتان می خواهد بگویید و با دوستان خود حرف بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *