بازی گل و زنبورک

t بازی گل و زنبورک

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

در بازی شاد و پر هیجان گل و زنبورک تعداد و سن افراد مطرح نیست. کافیست در میهمانی های دور همی خود با ساده ترین وسایل این بازی را بسازید و لحظاتی شاد را برای خود و دوستانتان به راه بیندازید. بریا ساختن این بازی با این بخش همراه شوید.

وسایل لازم

بطری خالی آب معدنی

مقداری نخ

چسب

ماژیک

رنگ و تیغ موکت بری

شیوه ساخت

شما از هر نوع بطری مثل بطری آب معدنی می توانید برای ساخت این سرگرمی استفاده کنید. ابتدا روی بدنه بطری طرح مورد نظر را که می تواند یک گل، ماهی، قورباغه یا هر طرح دیگری باشد؛ نقاشی کنید و با ماژیک خط های آن را پررنگ کنید. سپس به وسیله قیچی یا تیغ موکت بری خط ها را برش بزنید. در تصویر زیر یک گل را در نظر گرفتیم و گلبرگ های گل را با تیغ موکت بری برش زدیم. برای این که طرح طبیعی تر و زیباتر باشد می توانید بدنه آن را رنگ آمیزی کنید.

سپس به وسیله درفش وسط در بطری را سوراخ کنید و از آن نخی را عبور دهید. از طرف داخل نخ را گره بزنید تا از سوراخ در بطری خارج نشود. طرف مقابل بطری و به نخ باید یک زنبورک آویزان کنید. برای این کار می توانید از یک توپ کوچک یا استوانه پلاستیکی داخل یک تخم مرغ شانسی استفاده کنید و بدنه آن را با ماژیک مانند بدن زنبور خط خطی نقاشی کنید و نخ را از سوراخ انتهایی استوانه داخل کرده و گره بزنید تا به نخ آویزان شود.

کاردستی شما در این مرحله آماده است. می توانید به این وسیله دقت خود و دوستانتان را اندازه بگیرید فقط کافیست، به دستتان حرکت آونگی به راست و چپ دهید تا زنبورک در هوا چرخ بزند سپس گل را زیر زنبورک نگه دارید تا زنبورک معلق در هوا درون دهانه گل فرود آید. از هیجان کار با بازی دست سازتان لذت ببرید.

بازی گل و زنبورک (1)

بازی گل و زنبورک (2)

بازی گل و زنبورک (3)

بازی گل و زنبورک (4)

t بازی گل و زنبورک
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
خیابان هایی که با نقاشی های 3 بعدی فرش شدند (ویدئو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *