با ۵ تا از باریک‌ترین تبلت‌های جهان آشنا شوید!

t با 5 تا از باریک‌ترین تبلت‌های جهان آشنا شوید!

همیشه در حوزه الکترونیک محصولات باریک و ظریف طرفداران بسیار زیادی دارند و کاربران نیز سعی می‌کنند تا بیشتر به سوی چنین محصولاتی بروند که باعث می‌شود دستگاه زیبا و شیک باشد و برای استفاده نیز اغلب خوش دست‌تر هستند. در زمینه اسمارت فون‌ها نیز این موضوع بیشتر اهمیت پیدا می‌کند و کاربران اغلب دوست دارند به‌سوی اسمارت فون‌های باریک اندام بروند.

تبلت (1)

البته تقاضا‌های کاربران چندان هم برای کمپانی‌های تولید کننده اسمارت فون آسان نیست زیرا برای ساخت اسمارت فون‌های باریک اندام و با حاشیه صفحه نمایش کم، سختی‌های بسیار زیادی را تحمل می‌کنند. اکنون در این مقاله تصمیم داریم به اسمارت فون‌هایی بپردازیم که با وجود اندازه بزرگشان بسیار باریک هستند و می‌توانند محصولات بسیار خوبی برای کاربری‌های مالتی مدیا باشند. گفتنی است که محصولات این لیست به ترتیب ضخامت از باریک‌ترین به ضخیم‌ترین طبقه بندی شده‌اند.

اکسپریا Z اولترا

تبلت (2)

در سال 2013 کمپانی صاحب نام سونی، اسمارت فون جدیدی را معرفی کرد که به دلیل صفحه نمایش 6.44 اینچی‌اش در طبقه بندی تبلت‌ها قرار می‌گرفت و اسمارت فونی بود قدرتمند و خوش اندام که در برابر آب و گرد و غبار مقاومت می‌کرد. البته این محصول به دلیل ضخامت بسیار کمش در لیست ما قرار دارد که ضخامت این محصول باریک اندام 6.5 میلی متر است که در نوع خود بسیار هیکل ورزش کاری دارد. همان طور که گفته شد این محصول قدرت و سخت افزار مناسبی دارد و پردازش‌های آن توسط پردازنده اسنپداگون 800 انجام می‌شود که هر هسته فرکانس 2.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد.

هواوی p8max

تبلت (3)

کمپانی هواوی در طول روز‌های گذشته پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد که در کنار آن شاهد یک نسخه بزرگ آن نیز بودیم که P8max نامیده می‌شد. این اسمارت یکی از قدرتمند‌ترین‌هاست که بسیار عملکرد مناسبی دارد و همانند نسخه اصلی از بدنه فلزی و خوش ساخت بهره می‌برد. این محصول ضخامتی در حدود 6.8 میلی متر دارد که صفحه نمایشی 6.8 اینچی بر روی آن قرار داده شده است و پردازنده آن نیز 64 بیتی و هشت هسته‌ای است که چهار هسته آن فرکانس 1.5 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر فرکانس 2.0 گیگاهرتز را ارایه می‌دهند. 3 گیگابایت نیز حافظه رم برای این محصول اختصاص داده شده است.

Xiaomi Mi Note Pro

تبلت (4)

Xiaomi Mi Note Pro یک محصول قدرتمند از دیار چین است که صفحه نمایشی 5.7 اینچی دارد و برای رقابت با آی‌فون 6 پلاس معرفی شده است. صفحه نمایش این محصول وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل را ارایه می‌دهد و غلظت پیکسل آن نیز 515ppi است. ضخامت این محصول 6.95 میلی متر است که با وجود سایز صفحه نمایش آن خوش اندام به نظر می‌رسد. پردازنده این محصول اسنپدراگون 810 است و 4 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص داده شده است.

آی‌فون 6 پلاس

تبلت (5)

اپل بعد از سال‌های مقاومت در برابر صفحه نمایش‌های بزرگ بر روی اسمارت فون‌ها بالاخره سر تعظیم را فرود آورد و اسمارت فونی بزرگ را با نام آی‌فون 6 پلاس روانه بازار ساخت که صفحه نمایش آن 5.5 اینچی بود و ضخامت کلی دستگاه نیز 7.1 میلی متر است. یک پردازنده دو هسته‌ای و 64 بیتی بر روی این دستگاه قرار گرفته است و بخش پشتی گوشی نیز میزبان یک دوربین 8 مگاپیکسلی‌ست که با وجود عدد کمش عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند با سایر پرچم‌داران رقابتی تنگاتنگ داشته باشد.

هواوی آنر 6 پلاس

تبلت (6)

کمپانی هواوی نیز علاوه بر P8max دارای یک تبلت باریک اندام دیگر با نام آنر 6 پلاس است که ضخامتی در حدود 7.5 میلی متر دارد و دستگاه از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1080p بهره می‌برد و پردازش‌های آن نیز توسط چیپست هشت هسته‌ای Kirin 925 انجام می‌شود که 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حاظفه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. در بخش پشتی این محصول یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی دستگاه قرار گرفته است که می‌تواند برای دوست داران سلفی مناسب باشد. انرژی مورد نیاز این محصول نیز توسط باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

البته علاوه بر این محصولات، اسمارت فون‌های دیگری نیز وجود دارند که دارای بدنه باریک و صفحه نمایش بزرگ هستند اما منبع این مقاله به پنچ اسمارت فون مذکور بسنده کرده بود.

منبع: itresan.com

t با 5 تا از باریک‌ترین تبلت‌های جهان آشنا شوید!
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه از رایانه سر در بیاوریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *