ایده های جالب برای روز پـــدر؛ بهترین کادو برای روز پدر

ایده های جالب برای روز پـــدر؛ بهترین کادو برای روز پدر
t ایده های جالب برای روز پـــدر؛ بهترین کادو برای روز پدر

پدر شما ممکن است هر سال به شما بگوید که برای روز پدر نیازی به هدیه ندارند. البته همه افراد به ویژه نوجوان‌ها دوست دارند بهترین کادو برای روز پدر را برای پدران خود تهیه کنند، حتی اگر چیز ساده‌ای باشد. لازم نیست برای هدیه روز پدر هزینه زیادی صرف کنید. گاهی یک هدیه کوچک و حتی ارزان قیمت نیز پدرها را خوشحال می‌کند. در این مطلب سایت نوجوان ها، ایده‌های جالب کادو برای روز پدر را به شما دوستان عزیز معرفی می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین رویدادهای ایران روز پدر است. این روز به قدری مهم است که افراد همیشه به دنبال تهیه بهترین هدیه برای پدران خود هستند. اگر برای شما هم سوال است که کادو برای روز پدر چی بخرم؟ در این مقاله سایت تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین هدیه برای روز پدر

یکی از سخت‌ترین کارها برای مردم انتخاب هدیه برای روز پدر است. اگر قصد داریم بدانید مناسب‌ترین کادوهای روز پدر چیست به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سبد گل و یک دسته گل

اولین هدیه‌ای که می‌توانید برای روز پدر انتخاب کنید، انواع دسته گل و سبد گل است. به طور کلی دسته گل یکی از بهترین کادو برای روز پدر است که قطعا پدر شما از دیدن آن خوشحال می‌شود.

سبد گل، بهترین کادو برای روز پدر

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی نیز یک هدیه مناسب روز پدر است که در انواع مختلف و با قیمت‌های متفاوت موجود است. بنابراین اگر به دنبال بهترین هدیه برای روز پدر هستید، ساعت مچی نیز یکی دیگر از ایده های جالب کادو برای روز پدر است. شما می‌توانید این هدیه ارزشمند را به صورت حضوری و یا آنلاین تهیه کنید.

کادو برای روز پدر چی بخرم؟

ست کیف پول، کمربند و کراوات

با توجه به نزدیک شدن به روز پدر، حتما شما هم به دنبال خرید بهترین کادو برای روز پدر هستید. اگر قصد دارید هدایایی شیک و منحصر به فرد و با قیمت مناسب برای پدر خود سفارش دهید و با این کادو آن‌ها را خوشحال کنید، می‌توانید ست‌های متنوع کیف پول، کمربند و کراوات را برای آن‌ها تهیه کنید. این ست از نظر قیمت، ظاهر و کیفیت تنوع بالایی دارد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
موجودات درخشان دریاها

کادوی روز مرد

عطر

می‌توان گفت که عطر نیز یکی از بهترین کادو ها برای روز پدر است. زیرا همه افراد به عطر علاقه دارند. در نتیجه، عطرها و رایحه‌ها یکی از مناسب‌ترین هدیه‌های روز پدر هستند. نکته قابل توجه این است که عطرها و رایحه‌ها از مدرن‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین هدایای روز مردان هستند؛ اما قبل از خرید باید سلیقه پدرتان را نیز در نظر بگیرید.

ایده‌های کادو برای روز پدر

کیف اداری

بسیاری از پدران در حرفه‌های پزشکی، مهندسی، اداری، آموزشی و… مشغول به فعالیت هستند. برخی از آقایان نیز به استفاده از این کیف‌ها علاقه دارند. به همین علت، کیف اداری نیز یکی از بهترین کادو ها برای روز پدر است. این نوع کیف دارای رنگ‌ها و طرح‌های مختلف است.

کفش

کفش نیز یکی از گزینه‌های مناسب برای هدیه روز پدر است زیرا همه ما بدون شک به کفش نیاز داریم. امروزه خرید کفش نیز بسیار راحت است و شما می‌توانید به راحتی از فروشگاه‌های آنلاین این هدیه را برای پدر خود سفارش دهید. شما می‌توانید نسبت به سلیقه و سایز پای پدرتان کفش مناسبی را انتخاب کنید.

هدیه‌های متفاوت و سفارشی

بهترین کادو برای روز پدر، هدیه‌ای است که سفارشی و متفاوت باشد. شما می‌توانید تصاویر دوتایی با پدرتان را بر روی لیوان و یا شکلات حک کنید و همیشه این هدیه را داشته باشید. این موارد از کادوهای ارزان برای روز پدر هستند؛ اما همیشه به عنوان یادگاری می‌مانند.

رادیو

رادیو هم از ایده های جالب کادو برای روز پدر است. به ویژه پدران مسن علاقه بیشتری به گوش دادن به رادیو دارند. به همین علت رادیو به ویژه با ظاهری شبیه رادیوهای قدیمی می‌تواند بهترین کادو برای روز پدر باشد.

وسایل رومیزی

اگر پدر کارمند دارید، خرید وسایل رومیزی می‌توانید بهترین کادو برای روز پدر باشد که می‌توان به شما پیشنهاد داد. با خرید این هدیه ارزشمند و ماندگار، میز کار پدر شما همیشه مرتب است و به یاد شماست.

کتاب

اگر پدر شما اهل مطالعه است و علاقه زیادی به خواندن کتاب دارد، بهترین کادو برای روز پدر همان کتاب است. این هدیه همیشه همراه پدر شما می‌ماند و بسیار ارشمند است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه پوستی بدون لک داشته باشیم؟

لوازم جانبی گوشی و تبلت

برای افرادی که قصد دارند کادوهای ارزان قیمت برای روز پدر بخرند، این مورد بهترین گزینه ممکن است. برخی از این هدایا شامل کاور، کیف گوشی، پاور بانک، پایه نگهدارنده گوشی در اتومبیل هستند.

لوازم جانبی خودرو

همه آقایان برای اتومبیل خود ارزش زیادی قائل هستند به همین علت برای وسایل جانبی آن بسیار هزینه می‌کنند. در مواقع زیادی شما می‌بینید که پدرتان ممکن است برای خرید وسایل جانبی اتومبیل هزینه کند. شما می‌توانید به عنوان بهترین کادو برای روز پدر یکی از این وسایل را تهیه کرده و پدر خود را سورپرایز کنید.

ماساژور

پدرها معمولا زمان زیادی از روز را در بیرون از خانه صرف می‌کنند. به همین علت هنگام بازگشت به خانه ممکن است بسیار خسته باشند. بنابرای، خرید ماساژور دستی یا برقی و یا انواع دیگر آن از جمله بهترین هدیه های روز پدر است.

دستگاه قند خون و فشار خون

هنگامی که افراد پا به میانسالی می‌گذارند، ممکن است خطر قندخون یا فشار خون آن‌ها را تهدید کند. پس شما می‌توانید به عنوان یکی از هدیه های مفید در روز پدر، دستگاه تست قند خون و فشار خون تهیه کنید.

ماشین ریش تراش

خرید این وسیله کاربردی و مفید یکی از ایده های جالب هدیه برای روز پدر است. برخی از برندها، این ماشین را با کیفیت و قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌دهند.

تی‌شرت و پیراهن مردانه

اگر پدر شما اهل پوشیدن لباس‌های اسپرت است، تی‌شرت مردانه به عنوان بهترین کادو برای روز پدر است که می‌توانید به او هدیه بدهید. پیراهن مردانه نیز یکی از هدایای خوب روز پدر است که تقریبا همه آقایان با هر سن و سلیقه‌ای آن را می‌پوشند.

عینک آفتابی

از جمله دیگر هدایای مناسب برای محافظت از چشم‌ها و استایلی شیک، عینک آفتابی است. برای خرید این وسیله باید فرم صورت پدرتان را در نظر بگیرید. عینک‌های آفتابی در انواع مدل‌ها و قیمت‌ها موجود هستند.

کادو ارزان برای روز پدر

بهترین جملات تبریک روز پدر

همیشه لازم نیست با هدیه پدران خود را خوشحال کنید. گاهی اوقات شاید بهترین کادو برای روز پدر فقط چند جمله ساده باشد. در ادامه برخی از مهمترین و زیباترین جملات مخصوص روز پدر را بیان می‌کنیم.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی لوستر با لیوان یک بار مصرف

دست همیشه به معنای آغوش نیست، گاهی فقط امنیت است. فقط مثل ((دست پدر))

——————————————————————————————–

بوسه می‌زنم بر دستان پدرم که هیچوقت دست‌هایم را رها نکرد.

——————————————————————————————-

روز پدر بهانه است که بگوییم همیشه به داشتن پدری چون شما افتخار میکنیم
و همیشه این جمله زیبای شما را به یاد دارم که گفتی هیچ وقت موفقیت بزرگی بدون پشتکار مقدور نیست
امیدوارم همیشه در زندگی موفق و شادکام باشید.
روزتان مبارک پدر عزیزم

———————————————————————————————————–

ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺒﺎﺵ ﭘﺪﺭ……
ﻫﻤﯿﻦ ” ﻧﺎﻥ ﺣﻼﻝ ” ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﯼ . . .
ﻣﯽ ﺍﺭﺯﺩ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺳﻔﺮﻩ ﻫﺎﯼ ﺭﻧﮕﯿﻦ ﺣﺮﺍﻣﯽ ﮐﻪ
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺩﺍﺭﻧﺪ ……
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻧﺎﻥ ﺣﻼﻝ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﻋﺮﺿﻪ
ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ …..
ﮐﻪ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﯼ ﭘﺪﺭﻡ …….
ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺒﻮﺳﻢ ﮐﻪ ﻧﺎﻥ ﺣﻼﻝ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺳﻔﺮﻩ ﯼ ﺑﺎ
ﺑﺮﮐﺘﺖ ﻣﺒﯿﻨﻢ
ﮔﻮﻳﻨﺪ ﺧﺪﺍ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺎ ﻣﺎﺳﺖ . .
روزت مبارک پدر عزیزم

—————————————————————————————————

سحرگاهان که نسیم آیتی از پاک بودن را به گل‌ها هدیه می‌بخشد

به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت

خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را

با تمام وجودم دوستت دارم.

“روزت مبارک”

——————————————————————————————————

پدر مهربان و دوست داشتنی ام، از لطف و مهربانی تو است

که امروز میتوانم با خیالی آسوده و مطمئن و با تمام وجود

روز پدر را به شما تبریک بگویم

امیدوارم بتوانم قدر دان زحمات شما باشم

“روزت مبارک پدر”

—————————————————————————————————————-

دخـتــَــر کـه بــاشی
میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ

آغــوش گــَرم پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی
کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و

دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی
دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه
هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی

چه بـاشه چـه نبــاشه
قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته

———————————————————————————————————–

علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را مسحور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد

که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت

روز پدر مبارک

——————————————————————————————

پدر جان، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است
بدان که برای من بهترینی
روز پدر مبارک باد

 

t ایده های جالب برای روز پـــدر؛ بهترین کادو برای روز پدر
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *