تصاویر بسیار زیبای فلامینگو صورتی!

t تصاویر بسیار زیبای فلامینگو صورتی!

شش گونه فلامینگو مدرن وجود دارد و بیش تر آن‌ها در آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی زندگی می‌کنند. فلامینگو‌ها به علت کاروتنوئید (رنگدانه طبیعی) در غذاهایی که می‌خورند (میگو، پلانکتون و جلبک) به رنگ صورتی هستند.

روز فلامینگو صورتی از سال ۲۰۰۷ به افتخار اثر دون فیچرستون، خالق فلامینگو چمن پلاستیکی گرامی داشته می‌شود. او این قطعه نمادین را در سال ۱۹۵۷ ایجاد کرد. این اثر بر مبنای تصاویر فلامینگو‌ها در نشنال جئوگرافی بود، زیرا فیچرستون نمی‌توانست فلامینگوی واقعی بگیرد و از آن به عنوان مدل استفاده کند. در سال ۱۹۹۶ فیچرستون به خاطر خلق این اثر برنده جایزه نوبل هنر سال شد.

شش گونه فلامینگو مدرن وجود دارد و بیش تر آن‌ها در آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی زندگی می‌کنند. فلامینگو‌ها به علت کاروتنوئید (رنگدانه طبیعی) در غذاهایی که می‌خورند (میگو، پلانکتون و جلبک) به رنگ صورتی هستند و اگر رژیم غذایی مناسب نداشته باشند رنگشان تغییر می‌کند. حدود سه سال طول می‌کشد تا پرهای خاکستری فلامینگویی که به دنیا آمده به رنگ صورتی دربیاید. جمعه دهمین سالگرد فلامینگوهای صورتی بود که با دیدن تصاویر بسیار زیبا و رویایی این پرندگان آن را گرامی می‌داریم.

فلامینگو صورتی (6) فلامینگو صورتی (7) فلامینگو صورتی (8) فلامینگو صورتی (5) فلامینگو صورتی (4) فلامینگو صورتی (3) فلامینگو صورتی (2) فلامینگو صورتی (1) فلامینگو صورتی (9)

t تصاویر بسیار زیبای فلامینگو صورتی!
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
۱۵ استارت‌آپ موفق عکاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *