جایزه بازی های رایانه ای مستقل جهان برای یک بازی ایرانی

t جایزه بازی های رایانه ای مستقل جهان برای یک بازی ایرانی

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

بازی رایانه ای ایرانی «ارتش فرازمینی» به عنوان برترین بازی مستقل جهان در دور دوم رقابت های برترین بازی مستقل جهان معرفی شد.

نتایج رای گیری دور دوم رقابت های برترین بازی مستقل جهان اعلام شد و ارتش فرازمینی که در دور اول رقابت ها وارد فهرست 100 بازی برتر از جمع بیش از 13 هزار بازی مستقل شده بود، توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد و عنوان برترین بازی مستقل جهان در سال 2013 را کسب کند.

همچنین بازی های ایرانی “شبگرد” و “سیاوش” در جمع پنج بازی مستقل برتر در فهرست یادشده قرار گرفت و تولیدات صنعت گیم ایران با سه عنوان بازی در میان پنج اثر نخست مستقل جهان جای گرفت.

صنعت گیم ایران در سال 2013 میلادی با توفیق های ارزشمند منطقه ای و جهانی روبه رو شد.

بازی رایانه‌ای ارتش فرازمینی که با حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای تولید شده دارای سبک تیراندازی اول شخص بوده و روایتگر جوانمردی های نیروهای ایرانی در سالهای دور آینده با فضایی نو و متفاوت است.

این بازی ایرانی موفقیت هایی را در داخل و در عرصه جهانی کسب کرده که از آن جمله می توان به کسب مقام چهارم در رای گیری حضور 10 بازی برتر مستقل جهان در نمایشگاه E32013 و نمایش قدرت صنعت بازی سازی ایران در بزرگترین نمایشگاه بازی در دنیا، شرکت در نمایشگاه (GamesCom) گیمز کام آلمان، کسب جواز Greenlight گرین لایت از بزرگترین شبکه پخش بازیهای جهان (Steam) اشاره کرد.

Untitled

 منبع :مهر نیوز

 

t جایزه بازی های رایانه ای مستقل جهان برای یک بازی ایرانی
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تصاویری از شگفتی های دنیای شیمی

‫2 نظر ارسال شده در “جایزه بازی های رایانه ای مستقل جهان برای یک بازی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *