جدید ترین تکنولوژی مادربورد

t جدید ترین تکنولوژی مادربورد

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

Motherboard-nojavanha (1)

همان گونه که  می دانید در کامپیوتر مهم ترین و اصلی ترین قسمت مادر بورد می باشد. پس تکنولوژی ایجاد آن بسیار ضروری است. به طور مثال همه ما به دنبال مادر بوردی هستیم که کارت گرافیک و ram بالاتری را پشتیبانی کند تا کار برای ما نیز راحت تر باشد بنابراین مادر بورد های قدیمی به زودی از دور خارج می شوند تا جای خود را به جدیدتر ها بدهند.

Motherboard-nojavanha (2)

مادر بوردی که در زیر برای شما در مورد آن توضیح داده می شود یکی از بهترین ها در نمونه خود می باشد که توسط شرکت asus به دنیا معرفی شده است و همچنان منتظر تولید انبوه آن و فروش در بازار های جهانی هستیم. از ظاهر این مادربورد کاملاً پیداست که تمام امکانات و قابلیت های یک مادربورد حرفه ای و تمام عیار در این محصول گنجانده شده است. 8 اسلات برای نصب 8 حافظه رم DDR4، پورت SATA Express و تعداد زیادی پورت PCI-E با قابلیت SLI و Crossfire نیز بر روی آن به چشم می خورد.

Motherboard-nojavanha (3)

 همان طور که می دانید کارت صدا معمولا در خود مادر بورد قرار دارد بنابراین  باید فوق العاده باشد تا بتواند صدای خوبی را پخش کند. سیستم صوتی فوق العاده با کیفیت و کلید های خاموش و روشن که بر روی مادربورد تعبیه شده اند نشان می دهد که ایسوس یک محصول کامل ارائه داده است. تنها چیزی که به چشم نمی آید پورت M.2 است که کمی جای تعجب دارد. همچنین نباید نادیده گرفت که تمامی مادر بورد ها در زمان خود کارایی بسیار خوبی را از خود نشان می دادند. در این جا باید گفت که ظاهر سفید و مشکی این مادربورد هم به نوبه خود ابهت خاصی به آن می بخشد و مطمئناً بسیاری از نگاه کردن به شکل و شمایل آن لذت می برند. مخصوصاً این که متخصصین فنی زیادی منتظر دست یافتن به نمونه ای از آن هستند تا آزمایشات فنی گسترده ای را بر روی آن شروع کنند. این ها فعلاً تنها اطلاعات و تصاویری است که از این مادربورد در دست داریم و هواداران ASUS باید منتظر بمانند تا مشخصات فنی دقیق تر به همراه اطلاعات دیگر نظیر زمان فروش و قیمت دقیق آن نیز اعلام شود.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
راهنمای سفر به کمک سفرنامه ها

 Motherboard-nojavanha (4)

t جدید ترین تکنولوژی مادربورد
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *