جوانی که لباس های مدرن نمی پوشد

لباس های مدرن
t جوانی که لباس های مدرن نمی پوشد

امروزه انتخاب لباس یکی از مهمترین اولویت های هر جوان و نوجوان است. هرچند که سال هاست لباس های مردم دنیا شبیه به هم شده است اما هنوز هم لباس یکی از نشانه های فرهنگی هر کشوری است. با لباس می توان هویت و نوع تفکر افراد را تشخیص داد.

لباس ها همچنین می توانند علایق، سلیقه و حتی شادی و غم انسان ها را نشان دهند. در این میان کسانی هم پیدا می شوند که به مدهای روز پشت پا می زنند و به آنچه خودشان علاقه دارند پایبند می مانند.

 لباس های مدرن

زاک مک لئد پینستنت 25 ساله، یکی از کسانی است تصمیم گرفته لباس های مدرن امروزی را کنار بگذارد و به پوشیدن لباس های تاریخی روی بیاورد. او همیشه از لباس های معمولی متنفر بود، بنابراین تصمیم گرفت خودش خیاطی را یاد بگیرد و لباس هایش را بدوزد.

 لباس های مدرن

او آخرین لباس جین را در 14 سالگی پوشیده است و از آن تاریخ به بعد هرگز از لباس های امروزی استفاده نکرده است. هرچند بسیاری از مردم از رفتار او اظهار تعجب می کنند اما خودش متعقد است که باید لباسی را بپوشد که در آن احساس راحتی و آرامش می کند.

 لباس های مدرن

هم علاقه و هم منبع درآمد

این جوان اعتماد به نفس خوبی دارد و از این کارش لذت می برد و قصد ندارد این شیوه لباس پوشیدن را ترک کند. اما این کار اکنون از علاقه به شغل هم تبدیل شده است و زاک درآمد خوبی از راه دوخت لباس های تاریخی به دست می آورد.

این خیاط تاریخی می تواند مجموعه لباس های مردان و زنان دوره های تاریخی 1660 تا 1920 را بدوزد و از کشورهای مختلف و حتی آمریکا نیز سفارش دوخت دریافت می کند. او نمونه جوانی است که بر سر تصمیم خودش باقی ماند و اکنون همین پایداری رمز موفقیت اوست.

 لباس های مدرن
 لباس های مدرن
 لباس های مدرن
 لباس های مدرن

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها – جمال رادفر

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کفش هایی به شکل کبوتر

t جوانی که لباس های مدرن نمی پوشد
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *