رفتار خود را در آینه دیگران ببینید

رفتار خود را در آینه دیگران ببینید
t رفتار خود را در آینه دیگران ببینید

باید به خاطر داشته باشید که در مقابل شما دنیایی پر از آدم ها با سرشت های متفاوت وجود دارد و هیچ کدام از آدم ها با دیگری قابل مقایسه نیست. بنابراین بهتر است رفتار خود را در آینه دیگران ببینید. به طور کلی تر برای درک بیشتر مردم و این که بفهمید هرکس چه قدر متفاوت تر از دیگران است و نیز بتوانید به راحتی عقاید خود را از دیگران جدا کنید باید قادر به درک و شناخت استعدادهای ویژه دیگران باشید تا از آن طریق سریع تر به درون خود پی ببرید و بعضا نقاط ضعف خود را بهبود ببخشید .رفتار خود را در آینه دیگران ببینید

دیدتان را گسترش دهید و برجستگی های شخصیتی دیگران را بدون غرض ببینید و آن ها را تشویق کنید . خودتان را با آن ها مقایسه کنید و با فروتنی تلاش کنید تا به این ویژگی ها دست پیدا کنید . با این کار شما قادرخواهید بود ، بدون هیچ نگرانی در مورد این که شما بهتر یا بدتر از دیگران هستید، نکات مثبت شخصیتی دیگران و علت پیشرفت آنها را دریابید و در وجود خود، آن ها را تقویت کنید .

رفتار خود را در آینه دیگران ببینید

از قضاوت دیگران در مورد خودتان ناراحت نشوید بر عکس آن را بپذیرید .این اشتباه است که فکر کنید همیشه حق با شما است و دیگران در مورد شما قضاوت نادرست می کنند. شناخت خصوصیت های شخصی و قبول خطا های احتمالی به مدت زمان زیادی احتیاج دارد.اما دیگران البته اگر بدون غرض و دشمنی باشد به سادگی می توانند راجع به شایستگی ها و خطا های شما ابراز نظر کنند و شما باید آن را پذیرا باشید .   رفتار خود را در آینه دیگران ببینید

بهترین راه کسب اطلاعات در موارد مختلف مطالعه است . تامل در متون اخلاقی ، داستان های پند آموز،خاطرات و زندگینامه ها ، داستان های زندگی پیامبران و امامان معصوم و حتی ضرب المثل ها می توانند شما را در کسب بهترین ویژگی ها کمک کنند و همچنین به شما می آموزند که شناخت و درک بیشتری از رفتار های مثبت و یا خدای ناکرده منفی دیگران داشته باشید .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ایده برای ساخت کاردستی ماسک صورت پسرانه

رفتار خود را در آینه دیگران ببینید

به دیگران کمک کنید. شما با فروتنی و احترام به دیگران به آنان کمک می کنید. همچنین با کمک داوطلبانه به دیگران، شایستگی های خود را بدون لاف زدن و بزرگ کردن خصوصیات خودتان به آن ها نشان می دهید. سعی کنید همیشه از دیگران تعریف کنید و نقاط برجسته و شایستگی های آنان را بگویید . تمرکز بر روی نقاط مثبت و منفی دیگران باعث بینش بهتر شما خواهد شد.

بیش از ۱۰۰۰ نمونه از جمله انگیزشی برای کودکان

t رفتار خود را در آینه دیگران ببینید
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *