دانلود نرم افزار استریوگرام یا تصاویر سه بعدی

دانلود نرم افزار استریوگرام یا تصاویر سه بعدی
t دانلود نرم افزار استریوگرام یا تصاویر سه بعدی

تصاویر سه بعدی نوعی از تصاویر معمولی دوبعدی هستند که به خاطر نوع طراحی در مغز خطای دید ایجاد می کنند و در نهایت سه بعدی دیده می شوند. اولین بار هنرمندی ژاپنی به نام ماسایوکی ایشو در سال 1970 تصویری سه بعدی ساخت. او این کار را با استفاده از چهار نوار موازی به هم پیوسته انجام داد.

ابتدا استفاده از تصویر سه بعدی فقط جنبه سرگرمی داشت اما بعدها استفاده از آنها گسترش پیدا کرد و اکنون در تبلیغات و هواشناسی و موضوعات نظامی از آن ها استفاده می شود.

تصاویر سه بعدی

تصویرهای سه بعدی نمونه های مختلفی دارند و هرکدام هم با ابزاری خاصی دیده می شوند. مثلا برای ذیدن تصویر بالا باید از عینک سبز- قزمز استفاده کنید تا تصویر راسه بعدی ببنید . 

استریوگرام یا تصویر سه بعدی مخفی

تصاویر سه بعدی پنهان را نمی توان به صورت عادی مشاهده کرد. یعنی شما اگر یک تصویر سه بعدی را برای بار اول ببینید به احتمال فراوان از خودتان می پرسید که این دیگر چیست و اینکه این تصاویر درهم برهم و این شمایلی که به صورت افقی روی هم افتاده اند چه مفهومی می توانند داشته باشد؟ شاید هم سرکاری باشند!

3d

اما این طور نیست. این تصاویر در مرحله اول چیزی نمایش نمی دهند ولی پس از یادگیری می توانید تصاویر واقعی آنها را به صورت سه بعدی ببینید.

تصاویر ۳ بعدی یا استریوگرام  چطور ساخته می شوند؟

برای ساخت این تصویر نیاز است دوبینی داشته باشید. وقتی شما به یک شی نگاه می کنید هر چشم آن شی را در یک مختصات می بیند و به عبارتی جای شی تغییر می کند. برای درک این موضوع کافی است یکی از چشم ها را بپوشانید و به نقطه ای مشخص نگاه کنید. حالا چشم دیگر را بپوشانید و به همان نقطه نگاه کنید. اگر جای شی را علامت گذاری کنید متوجه می شوید هر چشم شی را در نقطه ای متفاوت می بیند. برای ترسیم یک تصویر سه بعدی از همین ترفند استفاده می شود و یک سوژه مشخص در دو نقطه کشیده می شود.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانلود ترانه شبیه تو در وصف حضرت زهرا (س) با صدای حامد زمانی

نرم افزار تماشای تصاویر سه بعدی مخفی

اکنون این نرم افزار را دانلود کنید و روی گوشی و یا تبلت خود نصب کنید و از دیدن دنیای پنهان و شگفت انگیز تصاویر مخفی سه بعدی لذت ببرید. نرم افزار، نحوه دیدن این تصاویر را نیز آموزش داده است.

نرم افزار -بازی

برای دانلود کلیک کنید.

حجم: 14,1 MB

 

برای  دانلود تصاویر سه بعدی بیشتر هم می توانید به این سایت مراجعه کنید 

 

t دانلود نرم افزار استریوگرام یا تصاویر سه بعدی
4.7/5 - (3 امتیاز)

‫14 نظر ارسال شده در “دانلود نرم افزار استریوگرام یا تصاویر سه بعدی

  1. نیکی :

    من از وقتی خیلی کوچیک بودم ازین عکسا میدیدم و سه بعدی بود اما بعد یه مدت همه تصاویر رو بجای اینکه برجسته ببینم گود میبینم میتونین بگین چرا اینجوریه چشمام فک کنم مشکل داره:/من الان سیزده سالمه

  2. nojavanha.com :

    کاربر عزیز “یونس”
    فایل دانلود مشکلی ندارد برای اطمینان مرورگر خود را تغییر دهید.
    فایل موردنظر چون apk هست به حالت زیپ درآمده که بعد از دانلود باید آن را از حالت فشرده خارج کنید.
    موفق باشید
    نشریه اینترنتی نوجوان ها

  3. sara1213 :

    به جمع ما بپیوندین و در صفحه ی هرچه دل تنگت می خواهد بگو بیایید و هرچه دل تنگتان می خواهد بگویید و با دوستان خود حرف بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *