رباتی برای جارو کردن

ربات تميز كننده
t رباتی برای جارو کردن

آیا تمیزی منزل و محل تحصیلتان برای شما اهمیت دارد؟ حتما همینطور است اما مشکل اینجاست که همیشه نقاطی از منزل و یا محیطی که در آن فعالیت می کنیم هستند که به سختی تمیز می شوند و همین موضوع باعث کثیف ماندن آن مکان ها برای مدت های طولانی می شود. اما در دنیای امروز و با اختراع انواع و اقسام ربات ها بسیاری از مشکلات انسان ها حل می شود.یکی از این اختراعات ربات تمیز کننده است .

ربات تمیز کننده

همان گونه که همه ما می دانیم در این زمانه که دنیای تکنولوژی و ارتباطات است دیگر کسی از این موضوع نگران نیست که چگونه می تواند مکان های بسیار کوچک را تمیز کند. شرکت Irobot که یکی از مهم ترین و بزرگ ترین شرکت های تولید کننده ربات های معروف دنیاست دست به خلاقیت جدیدی زده و رباتی را برای تمیز کردن مکان های کوچک به نام Looj 330 Gutter Cleaning Robot اختراع کرده است. در این مطلب به معرفی ربات تمیز کننده می پردازیم.

ربات تمیز کننده از قسمت های زیر تشکیل شده است

یک بدنه نسبتا بلند که شبیه تفنگ است

یک سر که از پره های پلاستیکی تشکیل شده است

یک کنترل که برای هدایت کردن آن است

یک جعبه که شامل وسایل جانبی است

ربات تمیز کننده

ربات تمیز کننده به این صورت عمل می کند که اگر آن را در هر مکانی قرار دهید بستگی به این که مکان شما دارای چه اندازه ای باشد دارای سرهای متفاوتی برای تمیز کردن است و با استفاده از کنترل آن را در مکان مورد نظر و با سرعت مورد نظر حرکت می دهند و همچنین این ربات قدرت حرکت و برگشت به عقب را نیز دارد. برای همین در مکان هایی که دستگاه در آنجا گیر می افتد به راحتی با عقب گرد از آن مکان خارج می شود.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
 چگونه از نفوذ کاربران به اینترنت شخصی خود جلوگیری کنیم؟

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t رباتی برای جارو کردن
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *