روتر Gryphon ویژه کنترل فرزندان هنگام دسترسی به اینترنت

t روتر Gryphon ویژه کنترل فرزندان هنگام دسترسی به اینترنت

t روتر Gryphon ویژه کنترل فرزندان هنگام دسترسی به اینترنت

روتر Gryphon قابلیت‌های زیادی در اختیار والدین قرار می‌دهد تا به‌راحتی، استفاده از اینترنت در خانه را رصد و کنترل کنند.

استفاده از اینترنت همواره با خطراتی برای کودکان و نوجوانان همراه بوده است. وب‌سایت‌های غیر اخلاقی جزو تهدیدات همیشگی برای نسل جوان هستند و باعث نگرانی‌ همیشگی والدین می‌شوند. شرکت‌های زیادی تا‌کنون محصولات متنوعی برای کنترل استفاده از اینترنت در خانه معرفی کرده‌اند.

Gryphon نام جدیدترین محصول در این زمینه است که در CES 2017 معرفی شده است. این روتر که علاوه بر طراحی زیبا امکانات کاملی نیز دارد، با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، تهدیدات اینترنتی را تا حد زیادی خنثی می‌کند. از امکانات این روتر بی‌سیم می‌توان به کنترل حرفه‌ای والدین، اپلیکیشن اندروید و iOS بسیار ساده برای مدیریت اینترنت و قابلیت ساخت شبکه امن خانگی با دستورالعمل‌ آسان اشاره کرد.

تولید یک روتر بی‌سیم باکیفیت نیازمند همکاری با افراد حرفه‌ای است. شرکت سازنده با همکاری John Wu یکی از بازنشسته‌های Novatel Wireless تأسیس شده است.

امکانات این روتر بسیار کامل شده‌ و پشتیبانی از شبکه 802.11acm و استفاده از شش آنتن قوی، Gryphon را به یک دستگاه حرفه‌ای تبدیل کرده است.

اما نکته اساسی در این روتر، امکانات کنترلی والدین است. نرم‌افزار این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که اگر فرزند شما بخواهد وب‌سایتی مشکوک به فعالیت غیر اخلاقی را مرور کند، هشداری روی گوشی هوشمند شما ارسال می‌شود و در خواست تأیید می‌کند و این درخواست به راحتی قابل تأیید یا رد شدن است. اما نکته‌ای جالب نیز در این بخش گنجانده شده است. اگر وب‌سایت مذکور توسط بیش از ۸۰ درصد والدین، امن شناخته شده باشد، این وب‌سایت در لیست سفید قرار خواهد گرفت. این قابلیت همان نقطه تمایز Gryphon با دیگر روترهای این‌چنینی است.

روتر Gryphon در حال حاضر کمپین کیک‌استارتر خود را با موفقیت کامل کرده است و در حال حاضر در کمپین پیش‌خرید در وب‌سایت Indiegogo قرار دارد و والدینی که نگرانی زیادی از رفتار آنلاین فرزندانشان دارند، می‌توانند این دستگاه را پیش‌خرید کنند.

zoomit.ir

مطالب مرتبط:

بدون اتصال به اینترنت در گوگل جستجو کنید!

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
اطلاعات عمومی اجزای بدن ما (2)

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت لطفا آن را لایک کنید.

 

t روتر Gryphon ویژه کنترل فرزندان هنگام دسترسی به اینترنت
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *