روزنوشته‌های کلانتر پفک (۱۶)

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (۱۶)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

یاسمن رضاییان:

پفک دوستدار تلاش

گربه پرتلاش.سایت نوجوان ها (1)داشتم در یک مقاله می خواندم در شهری در بلژیک به جای کبوتران نامه بر از گربه های نامه بر استفاده می شده. این مقاله توضیح داده بود چه شد سراغ گربه ها رفتند و اینکه نتیجه کار خیلی خوب بوده است و گربه ها کارشان را عالی انجام داده اند.

وقتی به پایان مقاله رسیدم تازه خورشید داشت طلوع می کرد. یک نگاه به خورشید کردم و با غرور در افق محو شدم! بعد هم سری به نشانه تحسین تکان دادم، چون همیشه گربه هایی را که مثل خودم تلاش می کنند تشویق و تحسین کرده ام. در ضمن، همیشه گفته ام اگر گربه هایی امثال کپک دست از تنبل بازی هایشان بردارند و زرنگ شوند آن وقت دنیا برای ما بهشت می شود و چه فرمانروایی ای که گربه ها بر محله ها می کنند! حیف که همیشه کپک هایی وجود دارند که تلاش نمی کنند و نگاه جوامع انسانی را به جوامع گُربَوی خراب می کنند. باید این ماجرای گربه های نامه رسان را حتما برای کپک تعریف کنم و بگویم «ببین، گربه این است! هیچ وقت توانایی های خودت را دست کم نگیر!»

نتیجه می گیریم: کلانتر پفک عاشق تلاش و پشتکار است و معتقد است هر موجودی با تلاش و پشتکار به موفقیت های چشمگیر می رسد. پیشنهاد می شود مثل کلانتر پفک دست از تلاش برندارید و توانایی های خودتان را دست کم نگیرید.

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (۱۶)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
روزنوشته های کلانتر پفک؛ همه خوشبخت هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *