روزنوشته‌های کلانتر پفک (۲۰)

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (۲۰)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

یاسمن رضاییان:

پفک بزرگوار!

گربه کاربلد.سایت نوجوان ها (1)امروز در حال گشت زنی در محله بودم که دوباره پشتک را دیدم. برایم دستی بالا آورد و جلو آمد و گفت: «راستی کلانتر، من همچنان منتظر هستم برایم از تجربه هایتان بگویید و مرا در مسیر کلانتری راهنمایی کنید.» واقعا لذت می برم این گربه های کم سن و سال مؤدب را می بینم. امثال پشتک به من یادآوری می کنند هنوز هم هستند کوچکترهایی که به بزرگ تر ها احترام می گذارند. خلاصه که به او گفتم: «دارم یک کانال تلگرامی راه می اندازم. اما فعلا تا راه بیفتد دانسته ها و تجربیاتم و آنچه را یک کلانتر باید داشته باشد در سایتی برای نوجوان های انسان ها منتشر می کنم.»
نمی دانید چقدر خوشحال شد از اینکه جایی هست که بتواند از طریق آن به تجربیات من دسترسی داشته باشد. البته پرسید: «کلانتر جان، چرا تجربیاتتان را برای انسان ها منتشر می کنید؟» من هم گفتم: «هرکسی باید دانسته هایش را با دیگران در میان بگذارد، چه این دیگران گربه باشند و چه انسان. چون ممکن است از بین این همه تجربه من، دوتایش هم به درد نوجوان های انسان ها بخورد.»
پشتک سری تکان داد و گفت: «شما چه گربه بزرگواری هستید. لطفا نشانی این سایت را به من بدهید تا بروم و نوشته هایتان را بخوانم.»
نتیجه می گیریم: کلانتر پفک معتقد است هرکسی هر تجربه ای دارد باید با دیگران در میان بگذارد چون ممکن است از صدتا تجربه او، چندتایی اش به کار دیگران بیاید. پیشنهاد می شود مثل کلانتر پفک دانسته هایتان را به دیگران منتقل کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانلود آهنگ زیبای "حالت چطوره" از فریدون آسرایی

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (۲۰)
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “روزنوشته‌های کلانتر پفک (۲۰)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *