روزنوشته‌های کلانتر پفک (۷)

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (7)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

یاسمن رضاییان:

پفکی با تفکرات به روز شده

مطالعه.سایت نوجوان ها (1)خب، خب، خب، می بینم که که کم کم دارید ذهنیت جدیدی نسبت به گربه ها پیدا می کنید. حواسم به چندتایی از شماها هست که حالا وقتی گربه ای نارنجی در خیابان می بینید با خودتان می گویید «یعنی کلانتر پفک این است؟» این نشان می دهد شما ذهنیت قبلیتان را که می گفت «گربه ها علاف و بی هدف در خیابان می گردند» دور انداخته اید و ذهنیت جدیدی نسبت به ما پیدا کرده اید. تا جایی که بعضی هایتان از خودتان می پرسید «یعنی این گربهه که دارد مرا نگاه می کند آمارم را می گیرد؟»
خب عزیزانم، رمز پیشرفت انسان و جوامع بشری در همین تغییر نهفته است و یکی از این تغییرات، تغییر در تفکر است. یعنی گاهی لازم است آدم در مورد تفکرات قدیمی اش تجدید نظر کند و ببیند آیا آنها هنوز درست هستند یا نه. مثلا خود من همیشه آخرین نظریات دانشمندان را در حوزه روانشناسی اجتماعی گربه ها پیگیری می کنم و با افکار خودم در مورد جوامع گُربَوی تطبیق می دهم تا ببینم آیا هنوز عقاید من در راستای رشد جوامع گُربَوی است یا باید به روز شود. خلاصه که فقط نباید برنامه های گوشی تان را به روز رسانی کنید، گاهی لازم است آدمی اندیشه اش را به روز رسانی کند. خب حالا دیگر از پشت تریبون پایین می آیم!
نتیجه می گیریم: کلانتر پفک گربه ای با تفکرات به روز است و آخرین نظریات دانشمندان را در مورد جوامع گُربَوی پیگیری می کند. پیشنهاد می شود مثل کلانتر پفک افکارتان را هم گهگدار آپدیت کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانلود آهنگ زیبای "ما عاشق هم بودیم" از سعید شهروز

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (7)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *