روزنوشته های کلانتر پفک (۲۹)

t روزنوشته های کلانتر پفک (۲۹)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

یاسمن رضاییان

پفک و شادی کوچک کنار خیابان

پفک و شادی کوچک کنار خیابان.سایت نوجوان ها (1)همیشه در زندگیتان از تک تک لحظه ها لذت ببرید. نگاه نکنید بعضی ها هی انرژی منفی در فضا تولید می کنند و از زمین و زمان می نالند. شما از همه لحظه هایتان استفاده کنید و زیبایی های کوچک زندگیتان را پیدا کنید. مثلا خود من چند وقت پیش رفته بودم به چند محله آن طرف تر تا سری به یکی از دوستانم بزنم. دیدم گوشه خیابان یک جوان هنرمند ایستاده و دارم ساز می زند. خیلی از صدای موسیقی اش خوشم آمد. کمی ایستادم و نگاهش کردم و بعد هم گفتم بگذار یک سلفی بگیرم و با یادداشت امروزم برایتان منتشر کنم و این ها را بهتان بگویم. تا وقتی که شادی هایتان باعث ناراحتی دیگران نمی شوند شاد باشید، از اینکه این همه فرصت پیش رویتان دارید لذت ببرید و در عکس هایتان بخندید. وقتی شما پر از شادی باشید دیگران هم از دیدن شما شاد می شوند. آن روز هم من با سری پر از موسیقی و ذهنی شاد به دیدن دوستم رفتم و جایتان خالی، حسابی خندیدیم. آخرش هم دوستم به من گفت «پفک، چقدر اعصابم خرد بود. خوب شد تو آمدی و با هم خندیدیم. راستی، تو این همه حال خوب را از کجا آورده ای؟» من هم لبخندی زدم و رازم را به او گفتم؛ همین رازی که به شما هم گفته ام. رازش همین است: شادی های کوچک را پیدا کن.

توضیح تصویر: دوستان عزیزم، من سرمایی هستم و هنوز شال گردن می اندازم. به هرحال هرکس باید مواظب سلامتی اش باشد. این هم یکی از اصول من است. حالا در موردش بیشتر با هم صحبت می کنیم.

نتیجه می گیریم: کلانتر پفک می گوید نباید به غر زدن های دیگران به زمین و زمان توجه کرد و باید در پی شادی های کوچک زندگی گشت. پیشنهاد می شود مثل کلانتر پفک در لحظه زندگی کنید و از اینکه این همه فرصت پیش رویتان دارید لذت ببرید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانلود کلیپ زیبای "یاد امام و شهدا"

t روزنوشته های کلانتر پفک (۲۹)
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “روزنوشته های کلانتر پفک (۲۹)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *